Samochodowi dilerzy coraz częściej korzystają z narzędzi Web 2.0
Marketerzy z branży motoryzacyjnej coraz więcej pieniędzy przeznaczają na internet i jednocześnie coraz częściej wykorzystują narzędzia Web 2.0.
62 procent badanych dilerów samochodowych planuje w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy zwiększyć wydatki na internet. W tym samym okresie, 46 procent respondentów chce jednocześnie zmniejszyć wydatki na media tradycyjne - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Kelsey Group.
W najbliższym roku ponad 1/4 samochodowych dilerów planuje dodać do swoich serwisów internetowych klipy wideo. Obecnie taką funkcję na swoich stronach posiada 33 procent respondentów.
14 procent chce też umieścić na swoich witrynach możliwość dodawania opinii przez samych internautów (obecnie 29 procent), a 18 procent zamierza dodać narzędzia znane z serwisów społecznościowych (obecnie 15 procent).
źródło:
Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Samochodowi dilerzy coraz częściej korzystają z narzędzi Web 2.0