RWE promuje "Świadomą energię" (wideo)
Firma RWW rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej "Świadoma energia". Akcji pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Rozpoczęty właśnie etap kampanii reklamowej "Świadoma energia" przebiega pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno". Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że przez kontrolowanie codziennych zachowań i zwracanie uwagi na energooszczędne właściwości sprzętów AGD i RTV mogą długofalowo zmniejszyć zużycie i koszty energii elektrycznej. W ramach kampanii na stronie internetowej www.swiadomaenergia.pl udostępniono "Przewodnik Domowy" i "Przewodnik Biznesowy" - poradniki z praktycznymi wskazówkami w tym zakresie. Ponadto billboardy reklamowe są eksponowane na warszawskich tramwajach.
Prowadzona przez firmę RWE akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN24), prasę (m.in. 'Gazeta Wyborcza', 'Rzeczpospolita', 'Newsweek', 'Polityka'e i 'Wprost'), internet (m.in. Gazeta.pl, Bankier.pl, Biznespolska.pl, Money.pl, Indor.pl, Przekrój.pl, Parkiet.com i gazetaprawna.pl) oraz outdoor (nośniki na tramwajach w Warszawie).
Kreację kampanii zaplanowanej do 15 lutego przygotowała agencja reklamowa San Markos, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: RWE promuje "Świadomą energię" (wideo)