SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania TV komunikująca nową cenę Carlsberga

Carlsberg od połowy lutego ma w Polsce nową cenę: 2,69 zł za półlitrową butelkę lub puszkę.

Od 1 marca ruszyła kampania telewizyjna komunikująca nową cenę. Informuje ona konsumentów o nowej cenie, w zaskakujący i zabawny sposób wykorzystując liczby 2, 6 i 9.

Kampania TV przygotowana została lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi. Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV7, TVP 3, TV4 oraz w wielu stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Zmianę ceny wspierają także działania BTL, oparte o hasło „Nowa cena! 2,69 zł - samo wpada do siatki”. Nowa cena jest także komunikowana na butelkach i puszkach 0,5l. Od połowy lutego aktywna jest również nowa odsłona strony www marki na www.carlsberg.pl.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania TV komunikująca nową cenę Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl