Ruszyła kampania 'Naturalne geny'
Śniadanie prasowe i uruchomienie serwisu internetowego rozpoczęły kampanię "Naturalne geny". Akcja promuje znakowanie żywności modyfikowanej genetycznie.
Kampania "Naturalne geny" ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na problem żywności modyfikowanej genetycznie oraz odpowiedniego znakowania na etykietach takich produktów. Akcję prowadzoną przez Instytut Spraw Obywatelskich zainaugurowało śniadanie prasowe z udziałem ekspertów w zakresie żywienia i biotechnologii, podczas którego serwowano dania pochodząe wyłącznie z ekologicznych upraw. Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy www.naturalnegeny.pl, w którym można zapoznać się z informacjami na temat żywności modyfikowanej genetycznie oraz podpisać list popierający wprowadzenie oznakowania na etykietach zawierających ją produktów spożywczych. W najbliższym czasie na stronie pojawią się komiksy i filmy animowane przybliżające tę tematykę.
Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotował Green Tank, zielony departament agencji Brainshop U-boot, natomiast organizacją śniadania prasowego zajęła się agencja Trattoria PR.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Naturalne geny'