Ruszyła kampania 'Mamo, tato, wolę wodę!'
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!". Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam i dom mediowy MediaCom.
Kampania reklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!" pokazuje dwójkę zadowolonych dzieci z butelkami wody Żywiec Zdrój oraz animowanego bohatera stanowiącego logo tych działań. Przekaz promuje akcję, w ramach której Żywiec Zdrój we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia oraz Instytutem Matki i Dziecka przeprowadzi cykl lekcji w 1100 przedszkolach i 1100 szkołach w 40 miastach w na temat zasad prawidłowego żywienia oraz wpływu wody na życie i zdrowie człowieka. Celem kampanii jest zachęcenie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do picia wody.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Mamo, tato, wolę wodę!'