SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył TVN Style

1 sierpnia o 20.00 ruszył nowy kanał telewizyjny grupy ITI

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 1 sierpnia 2004 o godzinie 20.00 Grupa ITI uruchomiła kolejny telewizyjny kanał tematyczny - TVN Style,  poświęcony urodzie, stylom życia, modzie, zdrowiu, gotowaniu. Zespołem TVN Style  kieruje była dziennikarka "Faktów" Iwona Radziszewska.

TVN Style to program dla kobiet w grupie 16-45 lat. Program będzie dostępny poprzez sieci kablowe i platformy cyfrowe.

Flagowym magazynem TVN Style będzie "Miasto kobiet" - codzienny 2-godzinny magazyn nowoczesnych Polek. O sukcesach i problemach kobiet w różnym wieku, rozmawiać będą ze swoimi gośćmi 3 prowadzące: Joanna Horodyńska, Beata Sadowska i Marzena Rogalska.
W Paryżu, specjalnie dla TVN Style, będzie realizowany cotygodniowy magazyn ciekawostek i nowości z dziedziny mody i urody "Paris, Paris...".
W cotygodniowym magazynie "Świat według..." Iwona Radziszewska zaprezentuje prywatne oblicza znanych Polek. Bohaterki programów opowiedzą o sobie, pokażą ulubione miejsca, własne mieszkania, a nawet otworzą szafy. W pierwszych odcinkach zobaczymy z bliska Grażynę Wolszczak, Agnieszkę Rylik, Reni Jusis, Natalię Kukulską.

"Klub Młodej Mamy"  jest kierowany nie tylko do pań, które już mają dzieci, ale również tych, które oczekują potomka, bądź dopiero planują macierzyństwo.  W programie ciekawi goście - lekarze pediatrzy, ginekolodzy, psycholog, ale przede wszystkim "znane" i "nieznane"  młode mamy.

Ponadto programy o tajnikach urody ("No to pięknie") i modnych ubiorach - także bez wielkich pieniędzy ("Musisz to mieć").

Ofertę uzupełnią najlepsze zagraniczne programy o zdrowiu i zdrowym odżywianiu, a także mnóstwo ciekawostek z życia światowych gwiazd.

"Ogromne zainteresowanie naszą ofertą już teraz, przed startem, bardzo nas mobilizuje. Jestem pewna, że sprawimy miłą niespodziankę zarówno kobietom dojrzałym jak i bardzo młodym.  Jeśli tylko są ciekawe świata i  chcą wiedzieć więcej o sobie - będą miały wreszcie swoją telewizję" - mówi Iwona Radziszewska, szefowa projektu TVN Style.

"Reklamodawcy chcą docierać do jak najbardziej sprecyzowanej widowni, a TVN Style jest właśnie medium, które im to ułatwi. Strategia sprzedaży reklam w TVN Style opiera się na sprzedaży pakietów spotów. Możliwy będzie również zakup określonego pasma lub obecność reklamodawcy przy premierach programów" - powiedział Tomasz Nabakowski, menedżer zespołu sprzedaży kanałów tematycznych TVN.
Jak dodał Nabakowski już teraz obserwowane jest duże zainteresowanie ofertą reklamową TVN Style, głownie ze strony producentów kosmetyków, firm telekomunikacyjnych i motoryzacyjnych.

W nowym kanale reklamy sprzedawane będą na dwa sposoby. Klient może zakupić dowolną liczbę spotów lub pakiet. W pierwszym wypadku najdroższe spoty będą w czasie prime-time'u (20.00-24.00). Jedna emisja 30-s spotu w tym paśmie to wydatek rzędu 650 zł. W drugim wypadku przygotowano pakiety 25-, 50- ,75- i 100-spotowe. Programing TVN Style będzie podzielony na trzy pasma: dzienne (godz. 8.00-16.59), popołudniowe (17.00-19.59) i wieczorne, prime-time (20.00-24.00, w soboty od 19.00).

Wraz z pojawieniem się TVN Styl, biuro reklamy TVN 24 (odpowiedzialne za wszystkie kanały tematyczne  grupy ITI)  wprowadza wspólny model sprzedaży czasu reklamowego we wszystkich kanałach TVN, aby ułatwić prace agencjom reklamowym i media plannerom.

Dołącz do dyskusji: Ruszył TVN Style

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl