Ruszył przetarg na strategię marki Radom
Władze Radomia szukają firmy, która opracuje projekt i strategię marki tego miasta na podstawie badań przeprowadzonych wcześniej wśród jego mieszkańców. W przetargu mogą brać udział agencje, które zrealizowały ostatnio co najmniej dwa takie przedsięwzięcia.
Ogłoszony przez władze Radomia przetarg dotyczy przeprowadzenia
kompleksowych badań wizerunku tego miasta wśród jego mieszkańców
oraz opracowania na tej podstawie koncepcji, wizualizacji i
strategii marki Radom. O zrealizowanie projektu z maksymalnym
budżetem w wysokości 260 tys. euro mogą ubiegać się firmy, które w
ciągu ostatnich trzech lat przeprowadziły co najmniej dwa podobne
przedsięwzięcia o wartości minimum 100 tys. zł. Władze Radomia
wśród ofert złożonych do 16 lutego wybiorą najlepszą w ciągu dwóch
miesięcy.
Zwycięska firma będzie miała 120 dni na opracowanie marki tego
miasta, której prezentacja planowana jest na drugą połowę bieżącego
roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na strategię marki Radom