Rusza przetarg na kampanię Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków rozpoczęło przetarg na swoją kampanię reklamową. Akcja ma być prowadzona w dwóch etapach.
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków brief swojej kampanii
reklamowej rozesłało do 30 agencji. Akcja ma składać się z dwóch
odsłon: pierwsza o charakterze wizerunkowym będzie prezentować ten
związek, natomiast druga - zachęcać do członkostwa w nim.
Kampania jest planowana w radio, prasie, internecie, na outdoorze
oraz w ramach działań ambientowych, współpracy
partnersko-patronackiej, public relations i eventów.
Pierwszy etap akcji ma się rozpocząć na przełomie jesieni i zimy
bieżącego roku, a drugi - w czerwcu przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Rusza przetarg na kampanię Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków