Rusza kampania wizerunkowa marki Bosman
Pod hasłem "Powiew wolności" trwa najnowsza kampania wizerunkowa należącej do Carlsberg Polska marki Bosman. Akcja promuje wprowadzenie nowych wizualizacji butelek i puszek tego piwa.
Zarówno kreacja kampanii, jak i wizualizacja nowych opakowań, mają podkreślać morski charakter marki. Dlatego na etykietach i plakatach reklamowych pojawia się wizerunek statku, w przechyle i pod pełnymi żaglami, co kojarzy się z morską przygodą i wielką podróżą. - Zależało nam na tym, aby Bosman jeszcze bardziej niż dotychczas kojarzony był z cechami prawdziwych ludzi morza: niezależnych, zdecydowanych, poszukujących przygód, otwartych na świat i przede wszystkim kochających wolność - mówi Agata Pietrzyk, junior brand manager w Carlsberg Polska.
Promująca wprowadzenie nowych wizualizacji opakowań kampania pod hasłem "Powiew wolności" realizowana jest w regionie zachodniopomorskim, obszarze dominacji marki, i obejmuje głównie media zewnętrzne i działania w internecie. Zmieniony wizerunek Bosmana znajdzie także odzwierciedlenie na nowej odsłonie strony internetowej marki www.bosman.pl, przygotowanej przez agencję interaktywną byss.pl.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group. Natomiast kreację promocji przygotowała agencja Red 8 Communications, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania wizerunkowa marki Bosman