SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania repozycjonująca Radio Kraków

Wystartowała teaserowa część kampanii reklamowej Radia Kraków.

W Krakowie i miastach Małopolski pojawiły się plakaty z hasłem "Masz dość plastiku?" i towarzyszącymi mu postaciami plastikowej lalki lub męskiej marionetki.

- Ludzie z Radia Kraków wybrali naszą agencję, ponieważ chcieli, żeby kampania zmieniająca wizerunek Radia była odważna i pomysłowa – mówi Giovanni Caporioni, nowy włoski Dyrektor Kreatywny Schulza – Radio Kraków sprzeciwia się spreparowanym informacjom i przetrawionej muzyce, tak jak my sprzeciwiamy się powielanym pomysłom i odgrzewanym strategiom komunikacyjnym. My chcemy walczyć z „plastikiem” w reklamie, tak jak oni chcą walczyć z „plastikiem” w kulturze. Tak więc, jest to dobrane małżeństwo.

Śmiała kreacja ma zaintrygować młodych słuchaczy, którzy poznają rozwinięcie teaserów w drugim etapie kampanii - rozegra się on między 9 a 31 stycznia. Radio Kraków chce się zaprezentować w opozycji do masowych, plastikowych wzorów popkultury jako stacja ambitna, otwarta, oferująca rzetelną informację. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Schulz, zakup mediów i produkcję zlecono agencji Media Billboard. Oprawę PR działań reklamowych zapewni agencja SCH Public.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania repozycjonująca Radio Kraków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl