SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" (wideo)

Rozpoczyna się właśnie ósma edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" ostrzegającej młodych ludzi przed tragicznymi skutkami nieprzemyślanych skoków do wody. Obejmującą działania typu ATL i BTL akcję organizuje Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

Kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" startuje na początku sezonu wakacyjnego, ponieważ to latem wskutek niefortunnego skoku do wody wiele osób, zwłaszcza młodych, doznaje uszkodzeń kręgosłupa. - Dlatego właśnie wtedy chcemy dotrzeć do nich z naszym przekazem - mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji organizującej akcję.

W ramach kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" nadawane są spoty na antenie TVP oraz w telewizji Vectra, która do 31 sierpnia wyemituje ich ponad 1 tys. Ponadto, o akcji będą informować reklamy prasowe, 40 billboardów rozmieszczonych na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą, oraz 500 reklam w metrze warszawskim. Dodatkowo partnerzy kampanii: Straż Miejska, Straż Pożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHP dystrybuują w całej Polsce ponad 6 tys. plakatów. Informacje o kampanii publikowane są również w materiałach promocyjnych sieci sklepów Biedronka.

- Oprócz działań BTL i ATL będziemy organizować również liczne akcje informacyjne za pośrednictwem naszych regionalnych centrów w Krakowie, Gdyni i Zielonej Górze, które będą nagłaśniać problem podczas lokalnych pikników, festynów i imprez plenerowych" - dodaje Piotr Pawłowski. Szczegółowe informacje na temat kampanii dostępne są na stronie internetowej www.plytkawyobraznia.pl.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl