Rusza kampania dot. kształcenia ustawicznego
Pod hasłem "Program EQUAL to sprawdzone sposoby wyrównywania szans w dostępie do edukacji i pracy" rusza kampania prasowa na temat kształcenia ustawicznego. Prowadzona w prasie, internecie , telewizji i radiu akcja ma uświadomić, jak ważne jest wyrównanie szans w dostępie do edukacji i pracy dla grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Kampania ma promować projekt upowszechniania rezultatów Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL, prowadzony przez Fundację "Fundusz Współpracy". Pod hasłem "Program EQUAL to sprawdzone sposoby wyrównywania szans w dostępie do edukacji i pracy" akcja chce podkreślić, jak ważne jest wyrównanie szans w dostępie do edukacji i pracy dla grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, czyli kobiet próbujących pogodzić karierę zawodową z życiem rodzinnym, osób powyżej 45. roku życia oraz niepełnosprawnych.
Kampania prasowa obejmie ogłoszenia ukazujące się od 30 maja do 14 lipca w dziennikach: "Gazecie Wyborczej", "Super Expressie" oraz "Fakcie". Natomiast bannery reklamowe na wybranych portalach (GazetaPraca.pl, hrk.pl, hrc.pl) emitowane będą od 2 czerwca do 27 lipca. Równolegle prowadzona będzie kampania w telewizji (TVP1, TVP Info, TVN) oraz radiu (TOK FM).
Kampanię realizują dom mediowy MediaOn i agencja PR Ad rem Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania dot. kształcenia ustawicznego