Rusza antyalkoholowa kampania 'Pozory mylą, dowód nie'
W punktach sprzedaży rozpoczyna się kampania ostrzegająca przed sprzedażą alkoholu osobom nieletnim. Akcja pod hasłem "Pozory mylą, dowód nie" podkreśla, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości.
Startująca właśnie kampania "Pozory mylą, dowód nie" zwraca uwagę na potrzebę sprawdzania przez sprzedawcę daty urodzenia w dokumencie tożsamości młodych klientów kupujących alkohol. Wykorzystywane w akcji lauouty obrazowo pokazują, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości, a nastolatki chcące kupić alkohol często ubierają się poważnie albo proszą o pomoc dojrzalej wyglądających kolegów.
W ramach kampanii prowadzonej przez Komendę Główną Policji i Związek Browary Polskie do sklepów w całej Polsce przekazywane są ulotki, plakaty i naklejki przypominające o zakazie sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. Ponadto punkty sprzedaży odwiedzają informujący o tym policjanci. Kampanię przygotowała i realizuje agencja Marketing & Communications Consultants.
Dołącz do dyskusji: Rusza antyalkoholowa kampania 'Pozory mylą, dowód nie'