SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania Bridgestone (wideo)

W telewizji, prasie i internecie jest prowadzona wizerunkowa kampania reklamowa opon Bridgestone. Akcja przebiega pod hasłem "Passion for Excellence".

Wizerunkowa kampania reklamowa opon Bridgestone podkreśla, że zapewniają one bezpieczną i przyjemną jazdę w różnych warunkach. - W kampanii chcemy poinformować klientów o szerokim asortymencie technologicznie zaawansowanych opon wysokiej jakości oferowanych zarówno na potrzeby rynku konsumenckiego, jak i komercyjnego - opisuje Armand Dahi, dyrektor zarządzający Bridgestone Sales Polska. Przekaz ma również budować ekspercki wizerunek tej firmy.



Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24, TVN CNBC, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport, Polsat Play, TV4 oraz stacje tematyczne), prasie (Auto Świat, Polityka, Newsweek, Przekrój, Wprost, Motor, Focus, Auto Moto, National Geographic, Auto Motor i Sport, Logo, Top Gear, Forbes, WRC) oraz internecie (Money.pl, Bankier.pl, Parkiet.com, Moto.pl, Sport.pl, Moto.onet.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy listopada - przygotowała agencja reklamowa DDB Berlin, adaptacją zajął się jej polski oddział, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy PHD.

Dołącz do dyskusji: Rozpoczęła się wizerunkowa kampania Bridgestone (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl