Rozczarowani klienci szybko opuszczają strony internetowych sklepów
Prawie 3/4 amerykańskich klientów opuszcza strony internetowych sklepów w ciągu dwóch minut, jeśli nie znajdzie w nich poszukiwanego produktu.
36 procent badanych twierdzi, że na takie strony nigdy już nie wróci, a ponad połowa wróciłaby tylko w przypadku zaoferowania przez nie unikalnych produktów, których nigdzie indziej nie można dostać - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Zoomerang na zlecenie firmy SLI Systems.
Niemal wszyscy respondenci (96 procent) zgodnie stwierdzili, że dla dobrego przeprowadzenia procesu zakupu, ważną funkcją na stronach działających w sektorze e-commerce jest możliwość wyszukiwania produktów.
Zdecydowana większość respondentów (87 procent) znajduje strony internetowych sklepów poprzez najpopularniejsze wyszukiwarki, takie jak Google, Yahoo, AOL czy MSN.
Z badania wynika również, że ponad połowa (55 procent) amerykańskich internautów planuje w tegorocznym sezonie świątecznym wydać więcej pieniędzy i kupić w sieci więcej produktów niż w roku ubiegłym.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Rozczarowani klienci szybko opuszczają strony internetowych sklepów