Rosyjski rynek e-commerce
Rosjanie coraz częściej korzystają z serwisów działających na rynku e-commerce, ale wciąż mają obawy o bezpieczeństwo.
Z badania firmy Gemius przeprowadzonego między październikiem 2006 a marcem 2007 roku wynika, że 98 procent rosyjskich internautów ma wiedzę na temat e-commerce, ale tylko 53 procent dokonało zakupu przez internet - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
43 procent respondentów stwierdziło, że kupowanie w sieci jest ryzykowne. Obawy przeważają tutaj nad zaletami, jako że 39 procent badanych uważa, że zakupy online zajmują mniej czasu niż w tradycyjnych sklepach, a 37 procent, że są one tańsze.
Spośród rosyjskich respondentów, którzy kupują przez internet, 45 procent robi to wiele razy w roku, a 23 procent raz w miesiącu lub częściej.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Rosyjski rynek e-commerce