SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ronaldinho globalnym ambasadorem marki Lenovo

Umowa partnerska z FC Barcelona rozpoczyna nowy etap promocji marki Lenovo.

Firma Lenovo Group ogłosiła nawiązanie współpracy z klubem FC Barcelona i jego supergwiazdą Ronaldo de Assis Moreira, znanym również jako Ronaldinho Gaúcho.

Ronaldinho będzie ogólnoświatowym ambasadorem marki Lenovo. Ten wybitny sportowiec, dwukrotnie wybrany przez FIFA „Piłkarzem Roku”, aktualnie występuje w Barcelonie i w reprezentacji narodowej Brazylii. Jak oceniają analitycy będzie on miał podstawowe znaczenie dla zespołu Brazylii, broniącego pucharu w najbliższych Mistrzostwach Świata 2006.

   

Ronaldinho pojawi się w globalnych kampaniach marketingowych i promocyjnych najnowszych notebooków i komputerów stacjonarnych marki Lenovo.

„Dzięki innowacyjnym produktom i doskonałej obsłudze klienta, Lenovo tworzy globalną markę, która - jak mamy nadzieję – zdobędzie uznanie i zaufanie klientów” – powiedział Milko van Duijl, Wiceprezes Lenovo na region EMEA. „FC Barcelona i Ronaldinho wyznaczają najwyższy poziom światowej piłki nożnej i współpracy zespołowej. Te cechy są nam bardzo bliskie w Lenovo – wierzymy, że Ronaldinho reprezentuje taką samą kulturę innowacji i dążenie do doskonałości jak nasza firma.”

Marc Ingla, wiceprezes FC Barcelona, powiedział: „Cieszymy się, że firma Lenovo została Partnerem naszego klubu a Ronaldinho będzie promował wspólnie marki Lenovo i FC Barcelona na całym świecie. Jestem przekonany, że emocje, jakie wywołuje futbol, w połączeniu z najnowocześniejszą technologią, zapewnią kibicom i wszystkim użytkownikom nowych technologii wiele radości.”

Lenovo stara się w swoich działaniach sponsoringowych umacniać więzi między technologią a sportem. Kilka miesięcy temu Lenovo zainstalowało ponad 6000 komputerów, które obsługiwały Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2006 w Turynie. Tym debiutem technologicznym Lenovo pokazało całemu światu, że jako trzeci największy na świecie producent komputerów PC jest przygotowane, aby konkurować na największych rynkach i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, oferując wysokiej jakości produkty i niezawodną obsługę klientów.

„Bardzo się cieszę, że mogę pełnić funkcję globalnego ambasadora marki Lenovo” – powiedział Ronaldinho. „Technologia i produkty Lenovo wzbogaciły moje życie jako sportowca. Dzięki nim mogę pozostawać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi podczas treningów, budować moje plany treningowe i śledzić wyniki Barcelony.”

Ronaldinho po raz pierwszy zapisał się w historii światowej piłki nożnej w 1997 r., gdy został najlepszym strzelcem zwycięskiego zespołu Brazylii w Mistrzostwach Świata zawodników poniżej 17 roku życia. W 1999 r. doprowadził swój zespół do zwycięstwa w Pucharze Ameryki. W 2005 r. otrzymał nagrody European Footballer of the Year i FIFPRO World Player of the Year. Jego unikalne umiejętności piłkarskie były wielokrotnie docenianie przez zawodowców i przysporzyły mu rzeszy fanów na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Ronaldinho globalnym ambasadorem marki Lenovo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl