'Rolling Stone' w mniejszym formacie
Kultowy magazyn 'Rolling Stone' zapowiedział, że zamierza gruntownie zmienić swój wygląd.
Najważniejsza zmiana będzie polegać na zmniejszeniu formatu do standardowo stosowanego przez większość czasopism. Ma to zwiększyć wpływy z reklam i sprzedaż tytułu - informuje serwis Brand Republic.
Tym samym wyznaczający kulturalne trendy amerykański dwutygodnik rezygnuje ze stosowanego od ponad 30 lat wyglądu, który wyróżniał go od innych konkurencyjnych publikacji. Po raz pierwszy w nowym formacie magazyn ukaże się z datą 30 października, ale do amerykańskich kiosków trafi już 17 października.
Kolejna zmiana polega na tym, że strony czasopisma będą sklejane, a nie jak dotąd zszywane. Dzięki temu łatwiejsze ma być umieszczanie w nim dodatków reklamowych.
Zmiana formatu umożliwi również zwiększenie pojemności pisma o 16-20 stron redakcyjnych, a także publikowanie większej liczby zajmujących całą stronę reklam.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: 'Rolling Stone' w mniejszym formacie