SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RocketJobs.pl startuje z nową kampanią "Misja: Praca"

Portal RocketJobs.pl startuje z nową platformą komunikacji "Misja: Praca" opracowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v Matt.

Portal RocketJobs.pl rozszerza profil działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanse
oraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt powstała platforma komunikacyjna “Misja:Praca”.

- Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla RocketJobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut - na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami - komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

Artur Leśniak, marketing manager serwisu dodaje, że obecna kampania jest swego rodzaju metaforą. - Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi portalu poprzez
idealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności  - mówi Artur Leśniak. Podkreśla, że serwis chce być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej”.

W ramach kampanii promującej nową ofertę, powstał film oraz krótsze wersje 30-sek. i 6 - sek., dedykowane poszczególnym, nowo wprowadzonym na RocketJobs.pl kategoriom pracy umysłowej - finanse, sprzedaż, inżynieria i marketing.

Spoty wyreżyserował Arek Nowakowski, a scenografię zaprojektowała i stworzyła Paulina Płachecka. Za produkcję odpowiada Marysia Surzycka z SHOOTME Visual Artists.

Spoty emitowane są w YouTube i w mediach społecznościowych oraz serwisach VOD. Za koncept kreatywny odpowiada
agencja 180heartbeats + Jung v Matt, planowaniem i zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół RocketJobs.pl oraz agencja mediowa MediaHub.

 

Dołącz do dyskusji: RocketJobs.pl startuje z nową kampanią "Misja: Praca"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl