Robią zakupy w Internecie, aby zaoszczędzić na benzynie
Konsumenci przeznaczają coraz więcej pieniędzy na internetowe zakupy.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się badanie firmy Decision Direct Reesearch, jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy jest chęć zaoszczędzenia na benzynie.
Z badania przeprowadzonego wśród 55 tysięcy konsumentów wynika, że 19 procent respondentów "znacząco" zwiększyło swoje wydatki online w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, a kolejne 39 procent wzrost tego typu wydatków określiło jako "nieznaczny".
Wśród powodów, dla których badani przeznaczają więcej pieniędzy na zakupy online, odpowiedź "aby zaoszczędzić na benzynie" zanotowała w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrost o 13 procent. Z kolei odpowiedź "aby zaoszczędzić czas" zanotowała wzrost o 6 procent.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Robią zakupy w Internecie, aby zaoszczędzić na benzynie