RMF umacnia pozycję lidera
Ostatnia fala badania słuchalności pokazuje, że słuchaczy zyskały dwie największe rozgłośnie ogólnopolskie.
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu (XII.05 – II.06) 21,3 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (XI.05 – I.06)) oznacza wzrost o 0,3 proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,9 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,3%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
Słuchalność stacji radiowych grudzień 2005 – luty 2006 | |||
|
Udział w rynku (%) |
Zasięg tygodniowy |
Zasięg dzienny |
Stacje ogólnopolskie | |||
Radio RMF FM |
21,3% (+0,3%) |
73,9% |
27,1% |
Radio Zet |
18,9% (+0,1%) |
67,2% |
23,7% |
Jedynka |
14,7% (-0,3%) |
44,1% |
15,4% |
Trójka |
6,0% (+0,1%) |
39,9% |
7,1% |
Radio Maryja |
2,6% (-0,1%) |
19,5% |
3,9% |
Bis Polskie Radio |
0,7% (+0,3%) |
8,9% |
0,9% |
Dwójka |
0,6% (+0,1%) |
24,1% |
1,1% |
Stacje ponadregionalne | |||
Radio Wawa |
0,9% (- 1,1%) |
10,0% |
1,4% |
Radiostacja |
0,7% (-) |
5,2% |
1,3% |
Radio TOK FM |
0,6% (+0,1%) |
4,3% |
1,0% |
Grupy radiowe | |||
Grupa TIME [43] |
8,0% |
34,8% |
10,8% |
Audytorium 17 [17] |
5,0% |
49,3% |
7,3% |
Grupa AGORA [26] |
4,0% |
26,9% |
5,5% |
Grupa AD.POINT [11] |
1,6% |
8,7% |
2,6% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, grudzień 2005– luty 2006 |
Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję lidera