RMF Maxxx: Gramy na Maxxxa
W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa radia RMF Maxxx. Akcja promuje nowe hasło rozgłośni "Gramy na Maxxxa".
Layouty wykorzystywane w ruszającej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej radia RMF Maxxx w zabawny sposób pokazują różnice między nutą i afro na maxxxa a tymi, które takie nie są. Akcja przebiega pod hasłem "Gramy na Maxxxa", które jest nowym sloganem przewodnim rozgłośni.
Działania reklamowe są prowadzone w internecie (Onet, WP, O2, Interia) i na outdoorze (siatki wielkoformatowe, środki komunikacji, nośniki typu jetbike oraz centra handlowe m.in. w: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie i Opolu).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa Wallstreet, natomiast zakupem mediów zajął się dział mediów Grupy RMF.
Dołącz do dyskusji: RMF Maxxx: Gramy na Maxxxa