SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet

W ciągu roku RMF FM straciło 1,8 punktu proc. a Zetka zyskała 1,1 proc.. Ostro w dół Radio Maryja i Agora. Wzrost Radiostacji, Eski i Ad.point.

W okresie czerwiec-sierpień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,1 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1,8 punktu proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 16,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 15,2 proc. (wzrost o 0,4 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.).

Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiła Radiostacja i Tok FM.

 

Słuchalność stacji radiowych
  Udział w rynku

czerwiec: sierpień 2006 czerwiec: sierpień 2005
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 21,10% 22,90%
Radio Zet 18,00% 16,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 15,20% 14,80%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,10% 6,30%
Radio Maryja 1,80% 2,30%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,50% 0,50%
Bis Polskie Radio 0,50% 0,50%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 0,70%
Radio Wawa 0,80% 0,90%
Radio TOK FM 0,70% 0,50%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44] 9,00% 8,10%
Audytorium 17 [17] 5,20% 5,20%
Grupa AGORA [28] 4,00% 4,70%
Grupa AD.POINT [11] 2,00% 1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, czerwiec-sierpień 2006/2005

Dołącz do dyskusji: RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl