SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM liderem w grupie 16-49

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie docelowej - wśród słuchaczy w wieku 16-49 lat.

Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, udział RMF FM w rynku słuchalności w tej grupie wiekowej wynosi blisko 27%, co oznacza, że w porównaniu do poprzedniej fali stacja zanotowała wzrost o jeden punkt procentowy. W tym samym czasie Radio Zet, bezpośredni konkurent RMF FM, zanotowało spadek udziału w rynku, przez co dystans między tymi stacjami zwiększa się i osiąga obecnie prawie 4,5%.

 
Udział w rynku Wiek 16-49 lat
  październik 2006 : grudzień 2006 listopad 2006 : styczeń 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 25,80% 26,70%
Radio Zet 22,80% 22,30%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,80% 6,10%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,60% 5,40%
Radio Maryja 0,80% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,70% 0,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,40% 0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 1,30% 1,20%
Radio Wawa 1,20% 1,10%
Radio TOK FM 0,50% 0,50%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 11,50% 11,30%
Grupa AGORA [28] 3,90% 3,90%
Audytorium [17] 3,20% 3,50%
Grupa AD.POINT [11] 2,30% 2,40%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, wiek 16-49 lat, próba odpowiednio: 12 312, 12 314.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem w grupie 16-49

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl