SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM do góry

Polskie Radio PR1 i Radio Zet w dół

Jak wynika z ostatnich badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, radio RMF FM powiększyło przewagę nad konkurencją.

 

Udział w rynku

Ogół 15-75

RMF FM

22,4%

PR1

18,6%

Radio Zet

17,2%

Trójka

4,3%

 
RMF FM jest również najchętniej słuchaną stacją wśród osób ze średnim i wyższym wykształceniem.

 

Udział w rynku

Osoby z wykształceniem

średnim lub wyższym

RMF FM

23,0%

Radio Zet

19,0%

PR 1

17,6%

Trójka

6,9%



(Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, sierpień-październik 2002)

- Kampania PRAWDA czy FAŁSZ przyniosła lepsze rezultaty niż się można było spodziewać. Promocja FAKTÓW wypromowała jak widać cały program, a szczególny wzrost zaznaczył się w grupie osób z wyższym wykształceniem i mieszkańców dużych miast. Oczywiście nadal równolegle obecny był motyw "Oddałem głos na muzyke" tak więc promocji muzyki nie zaniechaliśmy - mówi nam Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM.

Dołącz do dyskusji: RMF FM do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl