SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną

„Przyszłość mediów pisana jest kodem” - to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych, Ringier Axel Springer Polska zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu.

Ringier Axel Springer Polska zatrudnia ponad 300 programistów i specjalistów od nowych technologii w trzech biurach w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz zdalnie.

Ringier Axel Springer Tech rozwija technologie dla cyfrowych mediów, wspierając marki z portfolio Ringier Axel Springer Polska, takie jak m.in. Onet, Forbes, Business Insider czy „Przegląd Sportowy” oraz stale rozbudowuje platformę wydawniczą Ring Publishing używaną przez media w 13 krajach.

„Praca dla mediów to wyzwania technologiczne w milionowej skali i własne produkty, za które bierze się odpowiedzialność w dłuższej perspektywie. W kampanii pokazujemy to, co nas wyróżnia – zaangażowanych inżynierów, rozpoznawalne marki i atmosferę współpracy. Do udziału zaprosiliśmy naszych pracowników, bo kod też piszą oni, a nie przypadkowi statyści. Brzmi dobrze? Zapraszamy na kawę do naszego nowego biura.” – mówi cytowany w komunikacie Paweł Leżański, CTO RAS Polska.

Firma w swoim przekazie stawia na autentyczność. Pracownicy byli zaproszeni nie tylko do sesji zdjęciowej – wcześniej mieli okazję wziąć udział warsztatach strategicznych i kreatywnych, uczestniczyli też w wyborze końcowych kreacji.

Kampania potrwa do listopada i obejmie działania online oraz outdoor. Za strategię działań, pomysł i realizację odpowiada agencja employer brandingowa MBE Group wraz z działem komunikacji RAS Polska.

Czytaj też: Axel Springer wycofuje się z Węgier, Czech, Słowacji i krajów bałtyckich

Równolegle Ringier Axel Springer Polska otwiera nowe krakowskie biuro, które będzie przestrzenią współpracy i spotkań dla 200 inżynierów i kilkuset pracowników redakcji i działów wsparcia Ringier Axel Springer Polska, którzy zgodnie z przyjętą przez firmę filozofią smart work sami decydują, kiedy przychodzą do biura oraz jaki rodzaj pracy w nim wykonują.

W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl