SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Revlon kończy współpracę z Grey, stawia na Red House

Firma kosmetyczna Revlon postanowiła nie przedłużać obowiązującego do czerwca br. kontraktu z agencją reklamową Grey. Teraz jej globalną obsługą reklamową zajmować się będzie Red House.

Agencja Grey odpowiadała za globalną obsługę reklamową Revlonu przez ostatni rok. Umowa obowiązywała do końca czerwca br. Obie firmy zdecydowały się jej nie przedłużać. Revlon zdecydował, że teraz za jej działania reklamowym na poziomie globalnym odpowiadać będzie wewnętrzna agencja firmy, Red House.

Decyzje te zapadły zaledwie miesiąc po tym, jak markerer powierzył obsługę globalnego budżetu mediowego agencji Initiative (należy do IPG Mediabrands). Do marca tego roku współpracowała w tym zakresie z Mediacomem (GroupM/WPP).

Przedstawiciele Revlonu podkreślają, że Red House będzie ich wewnętrznym centrum doskonałości w zakresie tworzenia treści marketingowych, jak i wydajności kosztowej.

Dołącz do dyskusji: Revlon kończy współpracę z Grey, stawia na Red House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl