Reorganizacja w OmnicomMediaGroup
Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową byli pracownicy zespołu obsługującego tego klienta w ramach domu mediowego Optimum Media OMD objęli nowe obowiązki w strukturach pozostałych spółek i działów specjalistycznych OmnicomMediaGroup.
W związku z wygraniem jesienią 2008 dużego budżetu Renault część zespołu wzmocni pozostałe teamy Optimum Media OMD, pozostali pracownicy podejmą pracę dla klientów w domu mediowym Macroscope OMD. Szef zespołu, Paweł Jagiełło, obejmie współprowadzenie OMG Digital wraz z Marcinem Węgrzynkiem. Każdy z nich odpowiedzialny będzie za inny obszar prowadzenia biznesu i rozwijania działu.
Andrzej Descours jako senior account pozostanie w Optimum Media OMD przechodząc do zespołu Katarzyny Wasiluk, gdzie obejmie team pracujący dla Nissana. Pozostali klienci tego zespołu to m.in.: Henkel, Storck, Lotos, Leroy Merlin, Chipita.
Jako account dla nowego klienta Optimum Media OMD - Renault, wróciła do agencji Monika Stanke-Rusin, która pokieruje zespołem tego klienta w ramach teamu Małgorzaty Baranowskiej - dyrektor zarządzającej Optimum Media OMD, pełniącej również obowiązki group account directora tego zespołu, pracującego ponadto Klientów: Henkel oraz Sony.
Kilku media plannerów z zespołu PTC pracuje w zespole Agnieszki Wichowskiej, który obsługuje m.in.: Johnson&Johnson, Berlin Chemie, Heinz, BGŻ czy Generali.
Do Macroscope OMD przechodzi Witold Adamski, media planner, który będzie planował telewizję dla Walmarku w zespole Roberta Plesko, w którym obsługiwani są ponadto Klienci: McDonald's, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Tikurilla (TBD).
Mariusz Kozioł, Senior Media Planner z ponad ośmioletnim doświadczeniem w planowaniu radia, wzmocni zespół Easymedia. Mariusz będzie pracował dla obecnych klientów Easymedia, jak również będzie zaangażowany w zdobywanie nowych.
Jedynie Marzena Zielińska, account manager w dotychczasowym zespole PTC po ponad pięciu latach pracy w Optimum Media OMD zdecydowała się na zmianę i podjęcie pracy po stronie klienta z branży hi-tech.
Mimo utraty jesienią 2008 roku dwóch dużych Klientów z portfolio OmnicomMediaGroup zarząd Grupy zapewnił pracę zarówno pracownikom zespołu Polskiej Telefonii Cyfrowej, jak i obsługującym do jesieni 2008 r. w PHD Poland Unilevera negocjując z powodzeniem gwarancję zatrudnienia wszystkim osobom przechodzących wraz z tym Klientem do nowej agencji.
Wbrew pogłoskom nt. obecnie zniżkowej kondycji PHD Poland po przekazaniu największego klienta do innego domu mediowego w ramach międzynarodowej marki OMD, kilkuosobowy zespół pracuje aktualnie dla takich Klientów jak: BMI Baby, Plannja, Maersk czy Bridgestone. Jest także zapraszany do udziału w przetargach, a zatem stara się o nowe biznesy podtrzymując stabilną w obecnej formie pozycję marki PHD na rynku.
Dołącz do dyskusji: Reorganizacja w OmnicomMediaGroup