Rekordowy udział Radia Plus Łódź, RMF FM liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
Pozycję lidera zajęło RMF FM (wzrost z 13,7 proc. do 16,6 proc. udziału). Drugie miejsce należało do Radia ZET (z 12,6 proc. do 13,8 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (pomimo spadku udziału z 11,0 proc. do 9,9 proc.). Z kolei na czwartą lokatę spadła Trójka (z 12,5 proc. do 8,9 proc.).
Łódź |
maj 2012 : lipiec 2012 |
sierpień 2012 : październik 2012 |
listopad 2012 : styczeń 2013 |
luty 2013 : kwiecień 2013 |
maj 2013 : lipiec 2013 |
Radio RMF FM |
13,7% |
12,6% |
15,8% |
14,6% |
16,6% |
Radio ZET |
12,6% |
13,6% |
16,3% |
14,7% |
13,8% |
Jedynka |
11,0% |
10,3% |
9,6% |
8,9% |
9,9% |
Trójka |
12,5% |
9,6% |
8,0% |
11,4% |
8,9% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM |
8,2% |
8,7% |
7,9% |
8,9% |
7,9% |
Radio Plus Łódź |
0,7% |
0,6% |
0,5% |
1,3% |
6,2% |
Radio ESKA |
8,5% |
9,0% |
10,2% |
8,7% |
5,5% |
Radio Parada |
2,8% |
4,8% |
5,0% |
6,1% |
5,5% |
Radio Eska Rock |
6,6% |
4,5% |
4,9% |
6,1% |
5,5% |
Radio Wawa |
3,4% |
4,7% |
5,1% |
2,5% |
4,8% |
Radio TOK FM |
4,1% |
4,0% |
2,7% |
2,7% |
3,6% |
Polskie Radio Łódź |
2,4% |
2,5% |
3,7% |
2,6% |
3,5% |
Radio RMF Classic |
2,2% |
3,3% |
1,4% |
1,9% |
1,7% |
Radio ZET Gold |
3,1% |
2,9% |
1,1% |
2,1% |
1,6% |
Radio CHILLI ZET |
1,5% |
3,4% |
1,4% |
2,0% |
1,5% |
Dwójka |
0,7% |
0,5% |
0,9% |
0,3% |
0,7% |
Czwórka |
1,7% |
0,6% |
0,7% |
0,3% |
0,6% |
Radio Maryja |
2,1% |
2,5% |
2,6% |
2,5% |
0,5% |
Radio Niepokalanów |
1,1% |
0,3% |
0,4% |
0,8% |
0,5% |
Radio PiN |
0,1% |
0,7% |
0,3% |
0,3% |
0,4% |
Studenckie Radio Żak |
0,3% |
0,0% |
0,2% |
0,1% |
0,0% |
N= |
907 |
904 |
957 |
1047 |
1043 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy udział Radia Plus Łódź, RMF FM liderem