Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN a rekordowy tydzień zanotowały stacje informacyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 30 listopada do 6 grudnia 2015 roku zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 13,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł w dół o 0,28 pkt. proc. i wyniósł 11,34 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,65 proc., po spadku o 0,18 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,53 proc.; w dół o 0,53 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły stacje informacyjne: TVP Info (4,23 proc.; do góry o 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,90 proc.; + 0,34 pkt. proc.) i Polsat News (1,20 proc.; + 0,06 pkt. proc.). Kanały te w zeszłym tygodniu na bieżąco relacjonowały m.in.: wydarzenia związane ze sporem o Trybunał Konstytucyjny.
Wszyscy 4+ |
23.11 - 29.11.2015 r. |
30.11 - 06.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
927 212 |
13,00% |
920 136 |
13,10% |
2 |
Polsat |
828 715 |
11,62% |
796 280 |
11,34% |
3 |
TVN |
772 656 |
10,83% |
748 241 |
10,65% |
4 |
TVP2 |
646 407 |
9,06% |
599 264 |
8,53% |
5 |
TVP INFO |
287 777 |
4,04% |
296 864 |
4,23% |
6 |
TVN24 |
253 557 |
3,56% |
273 918 |
3,90% |
7 |
TV4 |
249 662 |
3,50% |
255 708 |
3,64% |
8 |
TV PULS |
197 415 |
2,77% |
244 209 |
3,48% |
9 |
TVN7 |
233 755 |
3,28% |
211 093 |
3,01% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
108 545 |
1,52% |
113 700 |
1,62% |
11 |
Puls 2 |
110 744 |
1,55% |
106 960 |
1,52% |
12 |
TVP Seriale |
94 123 |
1,32% |
94 069 |
1,34% |
13 |
TV6 |
101 964 |
1,43% |
93 998 |
1,34% |
14 |
Polsat2 |
93 082 |
1,31% |
93 294 |
1,33% |
15 |
Polsat News |
81 331 |
1,14% |
84 272 |
1,20% |
16 |
TVP Rozrywka |
73 803 |
1,03% |
71 507 |
1,02% |
17 |
TVP Regionalna |
68 583 |
0,96% |
70 814 |
1,01% |
18 |
Stopklatka |
65 839 |
0,92% |
64 130 |
0,91% |
19 |
TVP ABC |
49 538 |
0,69% |
51 309 |
0,73% |
20 |
Polo TV |
58 707 |
0,82% |
51 093 |
0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,24 pkt. proc. do 13,07 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,52 pkt. proc. do 12,98 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,85 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,42 pkt. proc. do 7,40 proc.).
Wszyscy 16-49 |
23.11 - 29.11.2015 r. |
30.11 - 06.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
362 963 |
12,83% |
362 029 |
13,07% |
2 |
Polsat |
381 964 |
13,50% |
359 533 |
12,98% |
3 |
TVP1 |
249 862 |
8,83% |
245 256 |
8,85% |
4 |
TVP2 |
221 180 |
7,82% |
204 839 |
7,40% |
5 |
TV4 |
110 868 |
3,92% |
118 795 |
4,29% |
6 |
TV PULS |
92 118 |
3,26% |
116 196 |
4,20% |
7 |
TVN7 |
102 646 |
3,63% |
92 200 |
3,33% |
8 |
TVN24 |
70 310 |
2,49% |
73 459 |
2,65% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
50 232 |
1,78% |
54 051 |
1,95% |
10 |
TVP INFO |
52 177 |
1,84% |
51 647 |
1,86% |
11 |
Puls 2 |
53 734 |
1,90% |
50 815 |
1,83% |
12 |
TVP Seriale |
44 143 |
1,56% |
47 053 |
1,70% |
13 |
TV6 |
48 385 |
1,71% |
44 092 |
1,59% |
14 |
Polsat2 |
34 717 |
1,23% |
36 863 |
1,33% |
15 |
Polo TV |
35 890 |
1,27% |
30 091 |
1,09% |
16 |
TVP Rozrywka |
28 858 |
1,02% |
28 014 |
1,01% |
17 |
TVN Style |
23 385 |
0,83% |
25 945 |
0,94% |
18 |
Stopklatka |
27 698 |
0,98% |
25 584 |
0,92% |
19 |
Polsat News |
23 856 |
0,84% |
23 577 |
0,85% |
20 |
ATM Rozrywka |
23 951 |
0,85% |
22 036 |
0,80% |
Dołącz do dyskusji: Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN