SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Staniały reklamy w Polsacie, najdroższe przy „Idolu” i niedzielnej prognozie pogody

W marcu br. marketerzy zapłacą średnio kilka procent mniej za reklamy na antenie Polsatu. Najwięcej kosztują spoty przy nadawanym w środy, a reaktywowanym po latach muzycznym talent show „Idol” oraz przy niedzielnej emisji prognozy pogody.

Polsat Media obniżyło - względem marca ub.r.- ceny reklam w większości swoich pasm, średnio o kilka procent. Jednak przy wybranych programach ceny nieco wzrosły.

Najwięcej, bo 61,6 tys. zł netto trzeba zapłacić za emisję spotu przy nadawanym w środy wieczorem muzycznym talent show „Idol” (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30 sek.).

Niewiele mniej, bo 60,5 tys. zł kosztuje spot przy niedzielnym wydaniu „Pogody” (w ub.r. 51,5 tys. zł). W dni powszednie ceny w tym paśmie są niższe - maksymalna wynosi 47,5 tys. zł (w ub.r. 44,8 tys. zł).

Na ponad 50 tys. zł wyceniono reklamy m.in. w filmowym paśmie „Mega Hit” (nawet 57,2 tys. zł - w ub.r. 66,6 tys. zł), przy programie „Nasz nowy dom” (55,8 tys. zł, w ub.r. 53,7 tys. zł) oraz w niedzielnym paśmie kabaretowym (56,7 tys. zł).

45,3 tys. zł trzeba z kolei wydać na reklamę przy nowej produkcji Polsatu - emitowanym we wtorki programie „The Brain- genialny umysł”. Zainteresowani obecnością reklamową przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” zapłacą 40,4 tys. zł (w ub.r. 45,4 tys. zł), a przy sobotnim show „Twoja twarz brzmi znajomo” - 49,7 tys. zł (w ub.r. 44,1 tys. zł).

Emisja spotu przy serialu „Pierwsza miłość” to wydatek rzędu 49,6 tys. zł (w ub.r. 52,9 tys. zł), a przy serialu „Przyjaciółki” - 43,2 tys. zł (w ub.r. 38,3 tys. zł).

Najwyższa cena reklamy przy „Wydarzeniach” wynosi 48,8 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 49,8 tys. zł) i 38 tys. zł w niedziele (w ub.r. 44,5 tys. zł). Z kolei za spot przy „Sporcie” trzeba zapłacić do 49,3 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 48 tys. zł) i 52,6 tys. zł w niedziele (w ub.r. 53,6 tys. zł).

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej ogłosiło ceny reklam na marzec br. W ub. tygodniu ceny ujawniły Biuro Reklamy Telewizji Polskiej i TVN Media.

Dołącz do dyskusji: Staniały reklamy w Polsacie, najdroższe przy „Idolu” i niedzielnej prognozie pogody

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżin
Nie ma co się dziwić skoro programy Polsatu są marnej jakości, do tego wtopa z hucznie zapowiadanym Idolem, który okazał się wydmuszką bez klimatu sprzed wielu, wielu lat
0 0
odpowiedź
User
Alla
Tu się nie zgodzę. Idol świetnie polsatowi wyszedł. Moim zdaniem zdecydowanie najlepsze w tym momencie show muzyczne w Polsce. A na dobrą sprawę jeszcze się przecież nie zaczął!
0 0
odpowiedź
User
Wojtek
Zawsze jak się coś reaktywuje to jest lepsze lub gorsze niż poprzednicy. Nie da się wszystkiego zrobić idealnie tak, żeby wszystko było w 100% idealne. Idol się rozkręca i wiele zależy od startujących to oni tworzą klimat, wiadomo, że jury również, w tym przypadku Polsat wybrał - wg mnie - dobrze.
Idol ściągnął przed telewizory starszych widzów, którzy chcieli porównać z tym co było i młodych - ciekawych co to - stąd ceny reklam najwyższe.
0 0
odpowiedź