SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)

Do naszego cotygodniowego zestawienia najciekawszych reklam ostatnich dni trafiły po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to kampania Betsson.com z Jackiem Gmochem i akcja sklepów TK Maxx oraz międzynarodowe reklamy KFC i iPhone'a.

Jacek Gmoch w reklamie Betsson.com Jacek Gmoch w reklamie Betsson.com

Betsson.com: ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha

Genialna narracja w spocie, przekonujący Gmoch trzymając w napięciu do samego końca, a do tego spot, w którym do ostatniej sekundy nie wiadomo co jego bohater promuje.

Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie.W dwuminutowym spocie Jacek Gmoch pokazany jest w ośrodku odnowy biologicznej. Opowiada, że jest najstarszym ekspertem piłkarskim w Polsce i wyjaśnia, co to oznacza: że był młody, gdy powstawała UEFA. Stwierdza, że ma jeszcze jedno marzenie, być może ostatnie: by polska reprezentacja wyszła z grupy na Euro 2016, wygrywając z Niemcami. Zachęca też to rejestrowanie się na Betsson.com.

By wziąć udział w promocji, trzeba zarejestrować się lub zalogować się na tej stronie, wpłacić 10 zł depozytu i czekać na losowanie. Nagrodami są cztery pakiety obejmujące: przelot do Francji i z powrotem, zakwaterowanie w 4 -gwiazdkowym hotelu, podwójny bilet na mecz i wejście na imprezę z okazji Euro 2016.

Spot z udziałem Jacka Gmocha wyświetlany jest m.in. na stronie internetowej i fanpage’u facebookowym Betsson Polska oraz na YouTubie.


TK Maxx: „Szalone możliwości”
Agencje: Wieden&Kennedy, Mindshare Polska, AMS SA, Ogilvy PR

Fajna akcja, jakże nietypowa dla sieci sklepów odzieżowych - zamiast ciuchów, piękne, kolorowe kwiaty.

Akcja na słupach reklamowych jest częścią wiosenno-letniej akcji promocyjnej sieci sklepów odzieżowych TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”, zachęcającej klientów do poszukiwania tego, co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.

Słupy zostały wyklejone wewnątrz kolorowymi kwiatami, z których wystają nogi modelki. Przez cały maj kampanię będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach u zbiegu ulic Ludna i Kruczkowskiego, Marszałkowska i Królewska, Pl. Bankowy i Al. Solidarności oraz na ul. Tamka 36.

Jeśli chodzi o całą kampanię TK Maxx, kreacją reklam zajęła się agencja Wieden+Kennedy, za realizację działań (m.in. planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za aktywności public relations i w social media - agencja Ogilvy PR. Natomiast produkcją i realizacją kampanii w słupach reklamowych zajęła się firma AMS.


iPhone 6s: „Thank You Speech”

Zabawna, pełna humoru reklama. Ale z Neilem Patrickiem Harrisem nie mogło być inaczej.

Aktor Neil Patrick Harris występuje w kolejnej humorystycznej reklamie promującej smartfona iPhone 6s.

W nowej reklamie iPhone’a 6s pt. „Thank You Speech” Apple, podobnie jak w marcowym spocie z udziałem Ciasteczkowego Potwora, koncentruje się na Siri i funkcji "Hey Siri" wbudowanej w urządzenie. Neil Patrick Harris prosi osobistego asystenta o odczytanie jego przemowy, którą następnie ćwiczy stojąc przed lustrem ze szczotką.


KFC: jadalny lakier do paznokci
Agencja: Ogilvy&Mather

Dość oryginalna promocja marki. Ciekawe jakim zainteresowaniem będzie cieszyć się innowacyjny produkt, jakim będzie lakier do paznokci o smaku kurczaka.

W nowej kampanii sieć restauracji KFC w Hongkongu chce wprowadzić na rynek jadalny lakier do paznokci. Specyfik zlizywany z palców ma smak kurczaka sprzedawanego w KFC.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather. Dwie różniące się smakiem wersje jadalnego lakieru opracowała natomiast firma McCormick, która od lat dostarcza KFC mieszankę ziół i przypraw decydującą o smaku potraw oferowanych w tej sieci.

Według zapewnień KFC jadalny lakier rozprowadzony na paznokciach nie różni się od tradycyjnego lakieru, zaś w smaku ma łudząco przypominać kurczaka podawanego w KFC i nawiązywać do reklamowego hasła: „Palce lizać”.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Drobna uwaga - KFC o NIE RESTAURACJA a BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI! W restauracji jest obsługa kelnerska!
0 0
odpowiedź
User
meh
jprdl. To jąkanie się Gmocha o nie wiadomo czym, to jest genialna narracja? Chodziliście do szkoły?
0 0
odpowiedź