SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW, Kia, Nissan, Budweiser - lista reklam na Super Bowl 2022

Finał rozgrywek amerykańskiego futbolu ligi NFL Super Bowl LVI zostanie rozegrany 13 lutego w Los Angeles. Nie zabraknie tam reklam takich marek, jak BMW, Kia, Budweiser, Lay's, Nissan i jeszcze wielu innych, z których część debiutuje przy tym wydarzeniu. Prezentujemy reklamy, które już upubliczniono oraz te, których zwiastuny ujrzały światło dzienne.

Finał rozgrywek amerykańskiego futbolu ligi NFL Super Bowl LVI odbędzie się 13 lutego br. na stadionie SoFi w Los Angeles.
Telewizja NBC poinformowała, że wyprzedała praktycznie cały czas reklamowy przy transmisji. Zainteresowanie reklamodawców wzrosło w ostatnim czasie, mimo że za 30-sek. spot trzeba było zapłacić 7,1 mln dolarów.

Przypomnijmy, że w 2021 roku stacja CBS sprzedawała reklamy przy Super Bowl LV za ok. 5,5 mln dolarów. Zasoby wyprzedano pod koniec stycznia, a emisja reklam przy finale wygenerowała - wg firmy Kantar - 484,7 miliona dolarów. Emisja spotów w trakcie ubiegłorocznego Super Bowl zajęła łącznie 42 minuty.

NBC informuje, że wśród tegorocznych reklamodawców jest ponad 30 firm, które przy finale ligi NFL pojawiają się z reklamą po raz pierwszy – to stanowi około 40 proc. wszystkich reklam przy Super Bowl w 2022 roku. W zeszłym roku w CBS reklamowało się 26 nowych marketerów.

Reklamy wykupione przy Super Bowl LVI będą emitowane nie tylko na antenie NBC, ale też w Telemundo, serwisach streamingowych NBC Sports i Peacock. Nadawca nie zdradza, czy wymagało to dodatkowej opłaty, czy też reklamodawca dostawał taką możliwość w pakiecie.

Poniżej prezentujemy te spoty, które już zostały upublicznione oraz teasery zapowiadające reklamy, które przy tegorocznym Super Bowl się pojawią. Niektórzy z marketerów trzymają je w wielkiej tajemnic i z emisją czekają do 13 lutego.


ClickUp

Firma pojawia się przy Super Bowl po raz pierwszy. 30-sekundowy spot w humorystyczny sposób opowiada o podpisaniu Deklaracji Niepodległości i będzie emitowany na wszystkich głównych rynkach USA. Reklama została opracowana przez wewnętrzny zespół ClickUp.

Meta
Meta (dawniej Facebook) promuje w 60-sek. spocie zestaw słuchawkowy Quest 2 do wirtualnej rzeczywistości (VR).  Spot - poprzedzony emisją teasera - opiera się na nostalgii i podkreśla „ekscytujące możliwości” metaverse.

Reklama „Old Friends, New Fun” powstała we współpracy z wewnętrznym studiem Reality Labs i agencją Anomaly LA. Film skupia się wokół przyjaciół, którzy się rozdzielili, ale ponownie połączyli w Horizon Worlds za pomocą gogli Quest 2 VR.


Uber Eats

Uber Eats opublikował trzy klipy wideo. Teasery pokazują, jak aktorka Jennifer Coolidge, prowadząca „The Daily Show” Trevor Noah i założycielka Goop Gwyneth Paltrow, wgryzają się w niejadalne produkty, takie jak szminka, dezodorant i świeca, które Paltrow uważa za „niezłe, ale zabawne”. Filmy mają na celu promocję rozszerzonych usług kurierskich Uber Eats - teraz oferujących dostawy artykułów spożywczych, alkoholu, artykułów spożywczych ze sklepu spożywczego, kosmetyków i produktów dla dzieci - z torbami na zakupy z napisem „Uber Don't Eats”. Spot został stworzony z agencją Special Group.


Sam Adams

Sam Adams wraca z postacią „Twojego kuzyna z Bostonu”, który był bohaterem poprzednich reklam. Stereotypowy bostoński mężczyzna z reklamy – m.in. z charakterystycznym akcentem – zagrał w poprzednich reklamach marki piwa na kempingu, na Oktoberfest i zaszczepieniu się w Fenway Park, a tym razem pojawi się z robotem przypominającym psa Boston Dynamic, który będzie trzymał puszkę Sama Adamsa Wicked Hazy IPA.

Reklamę przygotowała agencje Goodby Silverstein & Partners. , „Your Cousin From Boston” przypadkowo wypuścił konie, by siać spustoszenie w mieście.


E-Trade - „The Search Is On”

Firma ujawniła klip wideo sugerujący, że jej ubrane w pieluchy niemowlę powróci na Super Bowl z 30-sekundowym spotem.  W klipie zatytułowanym „The Search Is On” dwóch biznesmenów prowadzi wieczorną rozmowę, kiedy jeden mówi: „Nie przeszkadzalibyśmy ci, gdyby to nie było ważne, ale świat cię potrzebuje”. Drugi pyta: „Czy to już po jego zaśnięciu?”


Budweiser

Budweiser powraca na Super Bowl po rocznej przerwie (wcześniej marka reklamowała się tu nieprzerwanie przez 37 lat).
Marka ujawniła 60-sekundową wersję „A Clydesdale's Journey”, która zostanie wyemitowana jako 30-sekundowy spot podczas wielkiego meczu. Reklama wyreżyserowana przez zdobywczynię Oscara, reżyserkę Chloé Zhao, przedstawia tytułowego konia pokonującego wyzwania. Reklama została stworzona przez VaynerMedia i zawiera muzykę Gary'ego Clarka Jr.


Michelob Ultra

Marka pojawia się przy Super Bowl po raz siódmy z rzędu. Firma pokazała trzy 15-sekundowe zwiastuny , których akcja dzieje się na kręgielni. W reklamie występują Peyton Manning i Steve Buscemi.

Bud Light Seltzer Hard Soda

Spot marki dzieje się w „magicznej krainie pełnej smaku”. 45-sekundowa reklama koncentruje się wokół Guya Fieriego jako „burmistrza Flavourtown”, krainy, której wszyscy mieszkańcy noszą kultową fryzurę restauratora i osobowości telewizyjnej.
 

Planet Fitness

Marka, która debiutuje z reklamą na Super Bowl zatrudniła do niej Lindsey Lohan, obok której występują też William Shatner, Dennis Rodman, Buzzy Cohen i Danny Trejo. W spocie pokazano, o ile lepsze jest życie Lohan teraz, gdy regularnie ćwiczy.

Busch Light

W 30-sek. spocie marki występuje zdobywca nagrody Grammy Kenny G. Reklama zatytułowana „Head for the Mountains” gra na nostalgii widzów, zawierając współczesną interpretację dżingla Buscha Lighta z 1979 roku w wykonaniu saksofonisty.

Monday.com

Marka pojawia się przy Super Bowl z reklamą po raz pierwszy. Przygotowany przez Mustache Agency 30-sekundowy spot eksploruje temat „pracy bez ograniczeń” i wykorzystuje kreatywną pracę z aparatem oraz akrobatykę, by zilustrować możliwości wykorzystania platformy Monday.com. To największa jak dotąd kampania firmy, która weszła na giełdę w 2021 roku.

Irish Spring

Marka debiutuje reklamowo przy Super Bowl.  Opracowany we współpracy z agencją kreatywną Ten6 spot wprowadza nowy wygląd marki należącej do Colgate-Palmolive, wraz ze świeżym logo, opakowaniem, zestawem zapachów i unowocześnioną grafiką, aby przemawiać do „zillennialnych” mężczyzn urodzonych w latach 1993-1998.

BMW

Samochodowy brand wraca na Super Bowl po 7 latach przerwy. W ujawnionym właśnie zwiastunie reklamy występuje Arnold Schwarzenegger jako Zeus, grecki bóg piorunów.Towarzyszy mu Salma Hayek. Reklamę przygotowała agencja Goodby Silverstein & Partners.

Kia

Samochodowy brand wraca na Super Bowl po rocznej przerwie. 60-sekundowa reklama została opracowana przez agencję kreatywną David & Goliath i będzie opierać się na ugruntowanej obecności marki na Super BowlFirma wykorzysta grę do promowania nowego elektrycznego modelu EV6 w ramach programu Accelerate The Good, a także we współpracy z organizacją charytatywną zajmującą się adopcją zwierząt domowych Petfinder Foundation, aby pomóc zwierzętom w znalezieniu schronienia na zawsze.

Bohaterami spotu są pies robot i piosenka Bonnie Tyler z 1983 roku „Total Eclipse of the Heart”. Spot w dniu meczu będzie powiązany z wyzwaniem „Turn Around Dance” na TikTok i doświadczeniem opartym na kodzie QR, które pozwoli ludziom wyszukiwać zwierzęta nadające się do adopcji w ich okolicy.

Sam's Club (Walmart)

Sam's Club debiutuje na Super Bowl z reklamą z udziałem komika Kevina Harta. Spot prezentuje dostępną w aplikacji technologię Scan & Go sprzedawcy, porównując możliwość realizacji transakcji do „doświadczenia VIP-a”. Autorem reklamy jest agencja VMLY&R. Reklama towarzyszy upominkom związanym z rozgrywką, takim jak luksusowy pojazd, paliwo na 50 lat, wakacje i wyprawę na zakupy w Sam's Club o wartości 25 000 dol.

Rakuten

W pierwszej w historii marki reklamie na Super Bowl występuje aktorka Hannah Waddingham (przerażająca Septa z Game of Thrones i Rebecca, właścicielka zespołu z Ted Lasso). Wszystkie zwiastuny to pokazują ją siedzącą przed lustrem i przerażająco się śmiejącą.

Vrbo

60-sekundowa reklama została stworzona przez Wieden + Kennedy i przedstawia wiele definicji rodziny, na przykład wiele pokoleń jedzących posiłek przy stole, starych przyjaciół pływających w basenie i młodych kuzynów przytulających się, gdy żegnają się po rodzinnych wakacjach.

Expedia

30-sekundowy spot został wyprodukowany przez Anomaly LA. Kreacja będzie koncentrować się na tym, jak doświadczenia są lepsze od dóbr materialnych. Bohaterem spotu jest aktor Ewan McGregor.

Wallbox
Marka debiutuje reklamowo przy Super Bowl. 15-sekundowy spot przygotowała agencja The David Agency. Firma ujawniła właśnie 60-sek. wersję spotu.

Booking.com

Marka debiutuje ze spotem przy Super Bowl. Jego autorem są agencje Horses & Mules i Mindshare, a w roli głównej wystąpi aktor Idris Elba. Booking.com opublikował dwa zwiastuny , na których Elba szuka rady u innych kultowych ambasadorów, Isaiaha Mustafy (Old Spice). ) i Jonathan Goldsmith (Dos Equis), którzy oceniają go na podstawie intonacji sloganu „Booking.yeah”.

Lay’s

Lay’s wraca na Super Bowl po 17 latach przerwy. W 60-sek. spocie Seth Rogen i Paul Rudd wybierają się w podróż do przeszłości przed fikcyjnym ślubem Rogena. Rogen i długoletni partner kreatywny Evan Goldberg współpracowali z Lay's nad scenariuszem reklamy, którą wyreżyserował Goldberg.



Cheetos i Doritos (Frito Lay)

Frito-Lay zaprezentuje na Super Bowl swoje Cheetos Flamin' Hot Crunchy i nowe produkty Doritos Flamin' Hot Cool Ranch. W reklamie pojawia się Megan Thee Stallion, a także wiele dzikich zwierząt.

Pringles

Pringles wraca na Super Bowl po raz piąty z rzędu. Marka przekąsek należąca do firmy Kellogg wyemituje 30-sekundowy spot stworzony przez Grey Group w ramach szerszej kampanii obejmującej media cyfrowe i społecznościowe. Reklama wykorzysta humor, aby rozwiązać „pyszny dylemat” wśród przekąsek.

Vroom

Vroom powraca na Super Bowl z 30-sekundowym spotem przygotowanym przez agencję Anomaly. Marka zachęca ludzi do sprzedawania swoich samochodów sprzedawcy pojazdów używanych, ponieważ problemy z łańcuchem dostaw, niedobory mikroprocesorów i inflacja stworzyły rynek sprzedawców.. Reklama zatytułowana „Flake the Musical”zawiera utwór w stylu broadwayowskim, w choreografii Mandy Moore, który ilustruje walkę o sprzedaż za pośrednictwem serwisów peer-to-peer, takich jak Craigslist.

Nissan

Nissan wraca na Super Bowl po 6 latach przerwy.  W 60-sekundowym spocie agencji TBWAChiatDay, zatytułowanym „Thrill Ride”, zagra aktorka Brie Larson i będzie promować elektryczny model Ariya oraz samochód sportowy Nissan Z z 2023 roku. Firma ujawniła dwa zwiastuny reklamy „Thrill Driver”, która będzie promować Nissana Z z 2023 r., z udziałem aktorów takich, jak Eugene Levy, Danai Gurira, Dave Bautista, Brie Larson i Catherine O'Hara.

Avocados From Mexico

Avocados From Mexico wraca na Super Bowl po rocznej przerwie z 30-sekundowym spotem agencji GSD&M w ramach szerszej zintegrowanej kampanii z udziałem byłego piłkarza Drew Breesa.

W spocie występuje komik Andy Richter. Klip pokazuje Richtera ubranego w starożytny rzymski strój, który szykuje się do roli Cezara.

DraftKings

Spot reklamowy marki przedstawia Boginię Fortuny, postać, która ucieleśnia „dreszczyk kładzenia czegoś na linii”.  Postać zachęca widzów do pobrania aplikacji mobilnej DraftKings i skorzystania z darmowego zakładu na platformę hazardową o wartości miliona dolarów.

Oikos

Captain Morgan

Squarespace

AT&T

Takis

Honey

BIC

Quaker

TurboTax

Dołącz do dyskusji: BMW, Kia, Nissan, Budweiser - lista reklam na Super Bowl 2022

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
król reklamy
ogólnie bida straszna w tym roku, jedynie Zeus i Snoop z Bic na plus
0 0
odpowiedź