Reklamowy budżet Canona dla PHD
Firma Canon zamierza przekazać całość swojego europejskiego budżetu reklamowego w ręce domu mediowego PHD.
Będzie to pierwszy raz kiedy medialnymi obowiązkami Canona w Europie zajmie się jedna agencja - informuje serwis Marketing Week.
Oprócz należącego do holdingu reklamowego Omnicom domu mediowego PHD, w przetargu na planowanie i zakup mediów na terenie naszego kontynentu uczestniczyły Carat i Universal McCann. Z kolei brytyjska agencja BJK&E, która do tej pory obsługiwała medialny budżet Canona w większości Europy, nie wystartowała w tej rywalizacji.
Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że w Wielkiej Brytanii firma wydaje na media około 10 milionów funtów rocznie (większość na prasę). W Niemczech jest to 16 milionów, we Włoszech 6 milionów, a w Holandii 5 milionów funtów.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Reklamowy budżet Canona dla PHD