SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamowy budżet Canona dla PHD

Firma Canon zamierza przekazać całość swojego europejskiego budżetu reklamowego w ręce domu mediowego PHD.

Będzie to pierwszy raz kiedy medialnymi obowiązkami Canona w Europie zajmie się jedna agencja - informuje serwis Marketing Week.

Oprócz należącego do holdingu reklamowego Omnicom domu mediowego PHD, w przetargu na planowanie i zakup mediów na terenie naszego kontynentu uczestniczyły Carat i Universal McCann. Z kolei brytyjska agencja BJK&E, która do tej pory obsługiwała medialny budżet Canona w większości Europy, nie wystartowała w tej rywalizacji.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że w Wielkiej Brytanii firma wydaje na media około 10 milionów funtów rocznie (większość na prasę). W Niemczech jest to 16 milionów, we Włoszech 6 milionów, a w Holandii 5 milionów funtów.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Reklamowy budżet Canona dla PHD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl