SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Redd's do pełni smaku"

Pod tym hasłem rozpoczęła się jesienna kampania wizerunkowa marki Redd's (Kompania Piwowarska S.A.).

Celem prowadzonych działań jest silniejsze połączenie marki Redd's z typową dla piwa, wieczorną okazją do konsumpcji oraz wzmocnienie wizerunku brandu. W działaniach wykorzystane zostaną narzędzia typu ambient media/outdoor, niestandardowe akcje animacyjne, internet oraz materiały POS.

Kampania "Redd's do pełni smaku" skierowana jest do młodych, aktywnych osób. Zadaniem jest zakomunikowanie, że Redd's to świetny pomysł na udany wieczór i w jego towarzystwie można miło spędzić czas. Redd's ma pomagać w  kreatywnym spędzaniu wolnego czasu w gronie przyjaciół i animować pomysły na wieczór. 

     

Pierwszy etap działań realizowanych zaplanowany został do końca grudnia br. W ramach akcji 50 obrandowanych samochodów marki Smart wyjedzie na ulice 10 największych miast Polski, gdzie prowadzone będą niestandardowe animacje, a przechodnie będą mogli od hostess otrzymać gadgety reklamowe i piwo Redd's. Osoby niepełnoletnie otrzymają ulotki, przygotowane przez Kompanię Piwowarską S.A., informujące o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu.

Kampania prowadzona będzie również w wybranych restauracjach w 10 miastach Polski, gdzie do menu wprowadzone zostaną potrawy idealnie pasujące do Redd's
i podkreślające smak tego piwa. Każdy, kto zamówi potrawę polecaną przez Redd's otrzyma butelkę piwa Redd's gratis.

Komunikacja prowadzona będzie również za pośrednictwem strony internetowej http://www.redds.pl/, na której zainteresowani będą mogli znaleźć pomysły na spędzenie czasu oraz przepisy na pyszne potrawy na dobry wieczór z Redds'em.

Kampania wsparta zostanie również działaniami ATL - bannerami na portalach internetowych (m.in. gazeta.pl oraz onet.pl - Kobieta) oraz ogłoszeniami prasowymi w prasie kobiecej (m.in. Twój Styl, Claudia itp.). Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Na potrzeby akcji przygotowano również materiały POS, które zostaną wyeksponowane w restauracjach i klubach fitness.

Działania w ramach pierwszego etapu akcji zostały zaplanowane do końca grudnia 2005, ale kontynuacja kampanii "Redd's do pełni smaku" nastąpi od początku przyszłego roku.
 
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint oraz agencja reklamowa a2-advertising & marketing z Warszawy.

Dołącz do dyskusji: "Redd's do pełni smaku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl