SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Redd's Cranberry z Sabriną Pilewicz i konkursem na Facebooku

Na Facebooku ruszył konkurs wspierający wejście do stałej sprzedaży piwa Redd's Cranberry (Kompania Piwowarska). Za akcję, organizowaną wspólnie z projektantką Sabriną Pilewicz, odpowiadają firmy Q&A Consulting i Grey Worldwide Warszawa.

W konkursie na Facebooku, zorganizowanym na profilu Redd's dzięki współpracy marki z projektantką Sabriną Pilewicz, konsumentki są zachęcane do odkrywania sprzeczności w nich samych. Dzięki specjalnej aplikacji mogą one zgłaszać hasła ilustrujące sprzeczności ich kobiecej natury (np. "jestem kobieca, ale dziewczęca"; "tajemnicza, lecz otwarta"; "namiętna, ale łagodna").

Do autorek 10 najciekawszych pomysłów trafi 10 t-shirtów zaprojektowanych przez Sabrinę Pilewicz, a trójka laureatek otrzyma voucher na zakupy z projektantką o wartości 1 tys. zł.

Za koncepcję akcji oraz realizację działań PR z udziałem projektantki odpowiada agencja Q&AConsulting, a autorem aplikacji konkursowej jest agencja Grey Worldwide Warszawa.

Akcja z udziałem Sabriny Pilewicz jest częścią działań promocyjnych, które wspierają wejście do stałej sprzedaży piwa Redd`s Cranberry. W kwietniu pod hasłem „Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa” ruszyła kampania reklamowa obejmująca internet, telewizję, kino, punkty sprzedaży i outdoor (więcej na ten temat). Równolegle prowadzona jest również kampania BTL (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Redd's Cranberry z Sabriną Pilewicz i konkursem na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl