SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Redan zwiększył sprzedaż

Trzy sieci detaliczne grupy kapitałowej Redan: Troll, Top Secret oraz Textilmarket zwiększyły w grudniu poziom sprzedaży na 1 m. kw. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 r.

Podał Redan w komunikacie w środę.

„W wyniku realizacji programu odzyskiwania efektywności marka Top Secret zrealizowała w grudniu marżę brutto na sprzedaży wyższą o 10 punktów procentowych w porównaniu z grudniem 2005 r. W Trollu marża nieznacznie spadła, natomiast w Textilmarket marża pozostała na tym samym poziomie co przed rokiem” – czytamy w komunikacie.

W grudniu sprzedaż na 1 m. kw. w sieci Top Secret wyniosła 609 zł wobec 587 zł rok wcześniej. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 47% w porównaniu z 37% w grudniu 2005 r.

Z kolei sieć sklepów Troll zanotowała spadek marży brutto na sprzedaży z 51% na koniec grudnia 2005 r. do 48% w ostatnim miesiącu ubiegłego roku. Wartość sprzedaży na 1 m. kw. tej sieci wyniosła 873 zł w porównaniu z 842 zł rok wcześniej.

Nieznaczny wzrost sprzedaży na 1 m.kw. w grudniu zanotowała także sieć Textilmarket. Wyniosła ona 386 zł wobec 381 zł rok wcześniej. Nie zmieniła się natomiast wysokość marży brutto, która zarówno w grudniu 2006 jak i 2005 roku wyniosła w tej sieci 37%.

Na koniec grudnia sieć Troll liczyła 35 sklepów własnych (wzrost o 6 punktów sprzedaży r/r), sieć Top Secret 80 sklepów (spadek o 9 punktów sprzedaży r/r), zaś Textilmarket zwiększył sieć własnych placówek do 119, czyli o 16 r/r.

Po trzech kwartałach 2006 r. strata netto Redanu wyniosła 3,37 mln zł wobec 11,21 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 93,21 mln zł wobec 117,29 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Redan zwiększył sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl