Rafał Drosik pokieruje strategią i badaniami w Ikea
Rafał Drosik objął stanowisko kierownika ds. strategii i badań w Ikea Retail. Zastąpił w tej funkcji Grzegorza Boruca, który został dyrektorem firmy ds. marketingu.
Na objętym właśnie w Ikea Retail stanowisku kierownika ds. strategii i badań Rafał Drosik zajmuje się analizą i badaniami marketingowymi, planowaniem strategicznym oraz szeroko pojętą wiedzą o konsumentach i klientach.
Do Ikei przeszedł z Polkomtela, gdzie pełnił funkcję kierownika działu analiz i planowania, natomiast wcześniej pracował m.in. jako ekonomista w NBP i jako kierownik działu marketingu i analiz w Biurze Reklamy TVP. Drosik na stanowisku kierownika ds. strategii i badań Ikei zastąpił Grzegorza Boruca, który kilka miesięcy temu został dyrektorem firmy ds. marketingu.
Dołącz do dyskusji: Rafał Drosik pokieruje strategią i badaniami w Ikea