SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radom wybrał Demo Effective Launching

Agencja Demo Effective Launching wygrała powtórzony przetarg na strategię i zarządzanie marką Radomia. Firma przygotuje plan promocji miasta w ramach budżetu wynoszącego 400 tys. zł.

Przetarg na strategię i zarządzanie marką Radomia został ogłoszony po raz drugi w lutym, po tym jak w pierwszym ogłoszeniu przetargowym znalazł się błąd: doświadczenie firm wpisano jako kryterium oceny ich ofert.

Powtórzoną rywalizację wygrała agencja Demo Effective Launching, która przedstawiła strategię działań mieszczącą się w budżecie 400 tys. zł. Kiedy tylko uprawomocni się wynik przetargu, firma rozpocznie - zaplanowane na cztery miesiące - prace nad planem działań promocyjnych Radomia.

Dołącz do dyskusji: Radom wybrał Demo Effective Launching

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl