SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiowa Jedynka rusza z kampanią wizerunkową „#Radioprzyjaciel”

Wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Akcja ma charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem „#Radioprzyjaciel”.

Akcja ma związek z 91. urodzinami rozgłośni, które PR1 obchodzi 18 kwietnia br. Koncepcję scenariusza kampanii przygotował scenarzysta Michał Kalicki (współpracuje m.in. z Teatrem Polskiego radia). Za projektowanie komunikacji wizualnej jest odpowiedzialny Paweł Sadaj z SadajStudio.com.

- Myślę, że Jedynka, jak żadna inna stacja zapracowała przez te lata na miano Radioprzyjaciela. Tego czego nie da się zobaczyć i to czego nie sposób opisać można znaleźć na naszej antenie. To co gramy w Jedynce jest jak nasze polskie DNA, jak Polonez OP.40 Szopena, jak proza Sienkiewicza i jak gole Roberta Lewandowskiego. Jesteśmy Państwa przyjacielem, Radioprzyjacielem. Spot telewizyjny (emitowany w Polsacie i TVP) ma nam to przypomnieć w przededniu 91. urodzin - opisuje Rafał Porzeziński, dyrektor i redaktor naczelny Jedynki.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne emitowane w Telewizji Polsat oraz Telewizji Polskiej (TVP1 i TVP2). Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Media do kampanii Polskie Radio kupiło we własnym zakresie.

W okresie od listopada 2016 r. do stycznia br. radiowa Jedynka notowała udział w rynku słuchalności na poziomie 9,1 proc.

Dołącz do dyskusji: Radiowa Jedynka rusza z kampanią wizerunkową „#Radioprzyjaciel”

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OLO
dobrze, że TVN nie chwali rządowej totalitarnej stacji radiowej Kaczyńskiego.
0 0
odpowiedź
User
MAX
Nic im nie pomoże
0 0
odpowiedź
User
henio
Żadna kampania już nic nie pomoże.PR uprawia propagandę jak w PRL-u i jest kompletnie niewiarygodne.W Gdańsku jedynka ma tylko nieco ponad 2% słuchalności,natomiast PR 24,które od rana do nocy kłamie,manipuluje,przemilcza fakty a także bredzi o rządowych sukcesach,których nie ma, słucha O,7%.I to jest najlepsza kara za propagandę,znikoma słuchalność.
0 0
odpowiedź