Radio ZET na czele słuchalności radia w Łodzi, Jedynka i Eska do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycję lidera zajęło Radio ZET (spadek z 14,2 proc. do 13,6 proc. udziału). Drugie miejsce należało do RMF FM (z 14,1 proc. do 12,6 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (z 9,5 proc. do 12,1 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z szóstej - awansowała Eska (z 6,8 proc. do 9,5 proc.).
Łódź |
Wszyscy 15-75 |
|||
październik 2012 : marzec 2013 |
kwiecień 2013 : wrzesień 2013 |
październik 2013 : marzec 2014 |
kwiecień 2014 : wrzesień 2014 |
|
Radio ZET |
14,0% |
14,2% |
11,6% |
13,6% |
Radio RMF FM |
14,7% |
14,1% |
14,7% |
12,6% |
Jedynka |
10,0% |
9,5% |
10,7% |
12,1% |
Radio ESKA (Łódź) |
9,8% |
6,8% |
10,5% |
9,5% |
Trójka |
10,0% |
9,7% |
11,7% |
8,8% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock |
5,4% |
6,1% |
2,8% |
7,4% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) |
8,0% |
7,7% |
7,1% |
7,0% |
Radio Parada (Łódź) |
4,6% |
5,2% |
3,7% |
5,2% |
Radio TOK FM |
3,1% |
3,5% |
4,3% |
4,3% |
Radio Maryja |
2,8% |
1,4% |
1,3% |
2,8% |
Radio Wawa (Łódź) |
4,6% |
4,1% |
3,1% |
2,6% |
Polskie Radio Łódź |
3,2% |
3,1% |
2,3% |
2,3% |
Radio ZET CHILLI |
2,1% |
1,7% |
2,1% |
2,0% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
1,8% |
1,7% |
2,2% |
2,0% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) |
1,7% |
1,7% |
1,9% |
2,0% |
Radio Plus Łódź |
0,4% |
6,8% |
4,9% |
1,9% |
Dwójka |
0,6% |
0,6% |
1,2% |
0,9% |
Czwórka |
0,7% |
0,5% |
0,5% |
0,8% |
Radio Niepokalanów |
0,7% |
0,3% |
0,2% |
0,4% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) |
0,2% |
0,3% |
0,4% |
0,3% |
Radio PiN |
0,4% |
0,2% |
0,3% |
0,2% |
N= |
1 956 |
2 083 |
2 094 |
2 063 |
Dołącz do dyskusji: Radio ZET na czele słuchalności radia w Łodzi, Jedynka i Eska do góry
To, że tak dlugo utrzymuje sie na czele, świadczy tylko o pełnym profesjonaliźmie, a każdym poziomie:czytaniu trendów, tworzeniu audycji, ciągych nowości. Teraz już tylko jest to fabryka, gdzie zrezygnowano z nowości, dmuchając na zimne, aby nie tego nie zepsuc.
Prawda jest taka, że Tyczyński już by 24 razy to radio zmienił, czyli co pół roku nowe i fantastyczne wyzwanie!
Kumulacja i "wysyłajcie smsy", jest tak urągające, że dico polo w Voxie,to jakiś rarytas.
Do tego skręt w prawo co niektórych czytaczy Faktów, a raczej comingout jaki to ja nie jestem skrajny w prawo powoduje, że radio spokojnie mozna nie wlączać. Co niniejszym czynię od 2010 roku regularnie od 2004 zacząwszy.
Pozdr