SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet goni RMF FM

Drastyczny spadek radiowej "Jedynki" i Radia Maryja, zyskuje "Trójka" i Biska - wynika z najnowszych badań.

Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 2,2 punktu proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC (wrzesień-listopad 2006).

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim badaniu 22,0% (w analogicznym okresie 2005 roku - 21,6 proc.), zasięg dzienny natomiast - 28,0%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8,5 milionów słuchaczy w całej Polsce.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,8 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,4 proc. (spadek o 1,1 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (5,5 proc.).

 


wrzesień 2005 - listopad 2005 wrzesień 2006 - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
stacja Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
RMF FM 21,60% 26,50% 22,00% 28,00%
Radio Zet 18,50% 23,00% 19,80% 24,50%
Jedynka 14,50% 15,80% 13,40% 15,40%
Trójka 5,50% 6,70% 5,80% 7,10%
Radio Maryja 2,30% 3,80% 1,90% 3,10%
Dwójka 0,70% 1,20% 0,70% 1,20%
Bis 0,40% 0,80% 0,70% 1,10%
Stacje ponadregionalne
Radio Wawa 1,00% 1,30% 0,90% 1,40%
Radiostacja 0,80% 1,40% 0,90% 1,60%
TOK FM 0,60% 0,90% 0,70% 1,10%
Grupy radiowe
Grupa TIME [34] 8,50% 10,70% 8,00% 11,00%
Audytorium 17 [17] 5,90% 8,20% 5,10% 8,00%
Grupa AGORA [27] 4,20% 5,30% 4,00% 5,60%
Grupa AD.POINT [11] 1,50% 2,30% 1,70% 2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,

Porównując dane "miesiąc do miesiąca"  najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania -  zyskała o 0,2 punkty proc..

 


Sierpień-październik 2006 wrzesień 2006 - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
stacja Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
RMF FM 21,80% 27,30% 22,00% 28,00%
Radio Zet 19,30% 23,90% 19,80% 24,50%
Jedynka 14,10% 15,80% 13,40% 15,40%
Trójka 5,80% 7,10% 5,80% 7,10%
Radio Maryja 1,90% 3,20% 1,90% 3,10%
Dwójka 0,60% 1,20% 0,70% 1,20%
Bis 0,70% 1,00% 0,70% 1,10%
Stacje ponadregionalne
Radio Wawa 0,90% 1,30% 0,90% 1,40%
Radiostacja 0,90% 1,60% 0,90% 1,60%
TOK FM 0,80% 1,10% 0,70% 1,10%
Grupy radiowe
Grupa TIME [34] 8,40% 11,30% 8,00% 11,00%
Audytorium 17 [17] 5,10% 7,70% 5,10% 8,00%
Grupa AGORA [27] 4,00% 5,60% 4,00% 5,60%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 2,60% 1,70% 2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,

Dołącz do dyskusji: Radio Zet goni RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl