SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio PiN obcina kulturę

Radio PiN zlikwidowało redakcję kultury. Na antenie pozostanie tylko jeden z czterech codziennych bloków poświęconych tej tematyce. Stacja zastąpi je informacjami biznesowymi.

Wiosną na antenie pozostanie blok Doroty Chrobak, która ma codziennie opowiadać o wydarzeniach związanych głównie z produkcją filmową i biznesowym aspekcie showbiznesu. Zaś w piątki w porankach Radio PiN ma doradzać słuchaczom na co warto pójść do kina w weekend.

- Trzy z dotychczasowych czterech "okienek" kulturalnych w PiN-ie zastąpimy materiałami dotyczącymi biznesu i ekonomii, czyli tematyką stanowiącą główny wyróżnik Radia PiN - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Emil Marat, dyrektor programowy rozgłośni. -  Właśnie plan bardziej wyrazistego i konsekwentnego odróżniania się od konkurencji był jedną z przesłanek zmian w programie - dodaje.

Radio PiN klasyfikuje się jako rozgłośnia muzyczno-biznesowa. Nadaje w sześciu miastach Polski: w Warszawie na 102 FM, W Łodzi 102.3 FM, w Poznaniu 93.9 FM, we Wrocławiu 103.7 FM, w Kielcach 92.9 FM oraz w Olsztynie na 94.2 FM.

Dołącz do dyskusji: Radio PiN obcina kulturę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktosik
Szkoda kultury i Magdy
0 0
odpowiedź
User
antypin
tonący brzytwy się chwyta. ale pin już nie dojdzie chilli zet... nawet obcinając kulturę i zwalniając NAJLEPSZĄ WIZYTÓWKĘ radia Magdę Juszczyk.
super byłoby gdyby Magda zaczepiła się u konkurencji - zagrałaby na nosie Maratowi i spółce.
0 0
odpowiedź
User
Wojciech Adam Jurzyk
Bardzo zły ruch. Właśnie wyróżnikiem dotychczasowym Radia PIN była nie tylko muzyka, ale właśnie skondensowane informacje kulturalne podane w przyjemny sposób. I komu to przeszkadzało? Czy ktoś robił badania. W związku z powiększanym zasięgiem należało rozszerzać terytorialnie informacje kulturalne, a nie przycinać. I odwrotnie - wiadomości biznesowych jest wystarczająco dużo, a ten ruch oznacza jedynie, że PIN - radio jednak muzyczne, chce w tym zakresie konkurować z TOK FM - radiem czysto informacyjnym i o większym zasięgu. Oddanie kultury daje jeszcze większe szanse dla jedynego konkurenta PINu jakim jest Chilli ZET. Gratuluję władzom RadiaPIN takich genialnych posunięć szefa programowego.
0 0
odpowiedź