SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne

Raper Kuba Grabowski, znany jako Quebonafide opublikował na swoim oficjalnym kanale klip "CTK Creeps: Quebonafide"  parodiujący program "MTC Cribs". Wideo powstało wspólnie z Allegro, a milion złotych honorarium wykonawca przekaże na cele charytatywne.

Wideo nawiązuje do popularnego formatu MTV sprzed lat, w którym gwiazdy zapraszały do swoich domów i oprowadzały widzów po zakamarkach swoich salonów. Pomieszczenia stylizowane są na nawiedzony dom, Quebonafide opowiada o swoich zainteresowaniach, dzieciństwie, pokazuje m.in. swoją garderobę i sprzęt.

W filmie Quebonafide kilkakrotnie informuje, że wideo powstało we współpracy z serwisem Allegro. Ważna wiadomość znajduje się drobnym drukiem na jednym z monitorów komputera, który znajduje się za artystą: „Za udział w tym filmie dostanę od Allegro milion złotych. Całość pieniędzy pójdzie na cele charytatywne”.

Na jednym z monitorów można też zauważyć otwartą stronę Allegro w stylistyce sprzed 20 lat za pośrednictwem której Quebonafide sprzedaje charakterystyczne koszulki polo i inne gadżety, które pojawiają się w nagraniu.Pod klipem jest link do tej strony odsyłającej do autentycznych ofert wystawionych Allegro, m.in. przez sklep internetowy Quebonafide.

Koncepcja i realizacja kampanii to dzieło nowej inicjatywy na rynku komunikacji i reklamy, którą stworzyli Wojtek Sokół, Rafał Grobel oraz Muzk Management. Reżyserem filmu jest Daniel Jaroszek, za zdjęcia odpowiada Michał Dąbal, a za produkcję Papaya Films.

Zmiana wizerunku na rzecz kampanii

Quebonafide działa na polskiej scenie muzycznej od 2008 roku, ma na swoim koncie ponad 350 tys. sprzedanych płyt, był kilkakrotnie nominowany do nagrody Fryderyków.

W ramach promocji nowego albumu „Romantic psycho” wykreował wizerunek nieśmiałego rapera ubierającego się w stylu sprzed dwóch dekad. Zakrył też swoje wszystkie tatuaże, nie farbował już włosów, a nowy wygląd prezentował w ostatnich tygodniach w swoich wszystkich mediach społecznościowych oraz w wywiadach w mediach tradycyjnych (m.in. newonce.radio i "Dzień dobry TVN")

W środę Quebonafide powrócił do znanego fanom, ekstrawaganckiego wizerunku. Opublikował też nowy teledysk "SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ".

W klipie muzyk potwierdza informację o współpracy z Allegro: "Całą tę kwotę postanowiłem przeznaczyć na cele charytatywne: zakup instrumentów muzycznych dla dzieci i młodzieży z Orkiestry Dętej Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechanowie, wsparcie dla Schroniska Bezdomnych Zwierząt w Pawłowie na zakup nowych boksów, zakup aparatu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodków na potrzeby Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie oraz remont i wyposażenie siedziby Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Ciechanowie, zajmującego się opieką nad dziećmi pochodzącymi z rodzin dotkniętych ubóstwem, niewydolnością wychowawczą rodziców oraz problemami alkoholowymi. Pozostałe środki wesprą ogólnopolskie działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę" - poinformował raper.

Wraz ze zmianą wizerunku artysty strona na allegro.pl/drop powróciła do poprzedniej wersji i nie przypomina już tej sprzed dwóch dekad.

Ostatnio pojawił się m.in. na okładce kwietniowego numeru miesięcznika „100 Panoramicznych”. Magazyn ukazał się w nakładzie 290 tys. egzemplarzy we wszystkich punktach sprzedaży prasy Kolportera i Ruchu.

 

Dołącz do dyskusji: Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kineskop
Posłuchałem. Żałuję. Bardzo złe i bardzo słabe, gość fałszuje, muzycznie na poziomie amatorów. Lubię hh, tego nie polecam
0 0
odpowiedź
User
Kris
Jakie to jest słabe. Czuję się zażenowany tym kolesiem
0 0
odpowiedź