PZU wybiera agencję reklamową
Grupa PZU zakwalifikowała do przetargu na obsługę komunikacyjną sześć agencji reklamowych. Firmy wykonują teraz dwa próbne projekty, a dwie z nich w grudniu będą mogły negocjować warunku współpracy z koncernem.
W obecnym etapie przetargu na obsługę komunikacyjną Grupy PZU uczestniczy sześć agencji reklamowych: Ad Works, DDB, Grey, Leo Burnett, McCann Erickson oraz dotychczas współpracująca z koncernem Just. Firmy przygotowują teraz dwa próbne projekty: dotyczący strategii komunikacyjnej 360° dla marki PZU oraz związany z kampanią reklamową dla ubezpieczeń komunikacyjnych. Dwie najlepsze agencje zostaną zaproszone do negocjacji warunków współpracy: zespołu zajmującego się koncernem i kosztów tej obsługi. Ostateczne ustalenia i podpisanie umowy planowane są na grudzień, a rozpoczęcie współpracy mogłoby wówczas nastąpić w styczniu przyszłego roku.
Jednocześnie PZU wstępnie bada rynek domów mediowych pod kątem przetargu na planowanie i zakup mediów. Koncern zatrudnił też w swoim biurze komunikacji korporacyjnej i marketingu Agnieszkę Getkę na stanowisku kierownika zespołu badań i analiz. Getka pracowała wcześniej w Unilever jako Consumer and Insight Manager, a karierę zawodową rozpoczynała w agencji badawczej SMG/KRC Millward Brown.
Dołącz do dyskusji: PZU wybiera agencję reklamową