PZU reklamuje gwarancje ubezpieczeniowe i 'Pomoc w każdym przypadku'
PZU rozpoczęło dwie kampanie reklamowe. Pierwsza promuje numer pomocowy dla kierowców, a druga - gwarancje ubezpieczeniowe dla firm.
Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem "PZU Pomoc w każdym przypadku, dla każdego kierowcy" reklamuje numer 801 102 102, pod który można przez całą dobę zadzwonić w razie trudnej sytuacji na drodze. Akcję zainaugurował happening na dziedzińcu Złotych Tarasów w Warszawie, z którego film umieszczono w internetowych serwisach społecznościowych. W ramach kampanii w dzienniku 'Fakt' ukaże się seria specjalnych artykułów, do 'Faktu TV' dołączony zostanie 'Niezbędnik kierowcy', a w dziale poradnikowym pojawią się wskazówki dla kobiet, jak radzić sobie z podstawowymi problemami technicznymi w pojeździe. Podobne działania obejmą dodatek 'Newsweek Kobieta' i 'Auto Świat', a reklamy ukazują się również w innych tytułach (Fakt, Fakt TV, Autoświat, Newsweek Kobieta, Gazeta Wyborcza, Pani Domu, Tele Tydzień, Wprost, Cztery Kąty, Mamo to ja, Poradnik domowy). Ponadto akcja - zaplanowana do końca roku - obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN), radio (RMF FM, Radio Zet), outdoor (150 autobusów w 8 największych miastach) i internet (billboardy w portalach Onet, Gazeta, Interia i serwisach o tematyce motoryzacyjnej, e-mailing, działąnia w wyszukiwarkach i z wykorzystaniem techniki rozszerzonej rzeczywistości, konkurs SMS-owy oraz specjalny serwis pzu.pl/pzupomoc).
Z kolei kampania promująca gwarancje ubezpieczeniowe dla firm w PZU podkreśla, że dzięki temu rozwiązaniu każde przedsiębiorstwo może podpisać nawet największy kontrakt. Akcja pod hasłem "Mała firma i może" obejmuje prasę (Businessman, CEO, Forbes, Gazeta MSP, Newsweek, Polityka, Prawo przedsiębiorcy, Rzeczpospolita, Tinktank, Twój Biznes, Własny Biznes FI, Wprost) i internet (działania w wyszukiwarkach, mailing, współpraca z serwisami bankier.pl, money.pl, gazetaprawna.pl i goldenline.pl oraz specjalna strona pzu.pl/gwarancje). Działania zaplanowane do 25 października są skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw.
Kreację obu kampanii przygotowały agencje Leo Burnett i K2 (internet), a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Starlink i ACR (internet).
Dołącz do dyskusji: PZU reklamuje gwarancje ubezpieczeniowe i 'Pomoc w każdym przypadku'