PZL dla Allegro
Agencja PZL przygotowała kampanię telewizyjną i prasową największego serwisu aukcyjnego w Polsce - Allegro.pl
"Zależało nam na stworzeniu ciekawej reklamy świątecznej. Zabawnej i delikatnie oderwanej od typowej stylistyki świątecznej. Nasza reklama w zabawny sposób wiąże świąteczną atmosferę wręczania prezentów przez świętego Mikołaja z typowym dla e-handlu odbiorem paczki na poczcie." - wyjaśnił portalowi WirtualneMedia.pl Patryk Tryzubiak, PR manager grupy Allegro.pl
30- i 15-sekundowe spoty możemy zobaczyć m.in. w TVP, TVP Info, TVN-ie, TVN Siedem, TVN Style, Polsacie, TV4 oraz w stacjach At Mediów. Reklamę zobaczymy w prasie (m.in. "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza", "Metro", "Dziennik", "Angora", "Gala", "Przekrój", "Show", "Pani", "Viva!", "Forbes"). Kampania ma za zadanie zwiększenie ruchu na stronie Allegro. Media zakupił dom mediowy Starcom.
"Chodziło o przygotowanie przedświątecznej reklamy, ale bez wykorzystania wizerunku świętego Mikołaja i bombek w tradycyjny sposób. Przed świętami konsumenci zostają zalani podobnymi reklamami, w świątecznej stylistyce. Chcieliśmy tego uniknąć" - tłumaczy Magdalena Matyszkiewicz, account director PZL.
Dołącz do dyskusji: PZL dla Allegro