SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pysio w nowej misji"

Pysia owocowego reklamuje druga tegoroczna kampania telewizyjna marki

Premierowa emisja spotu, który podobnie jak poprzednie, przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, byłą została zaplanowana na 24 lutego.  To już piąta w tym roku kampania telewizyjna Agros Nova Sp. z o.o., wicelidera rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych. Kampania obejmie pięć ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7)  oraz trzy dziecięce kanały tematyczne (Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax), w których czas reklamowy zakupił dla Agros Nova dom mediowy  MediaCom.

Komunikacja Pysia budowana jest bardzo konsekwentnie. Wyjątkowość reklam telewizyjnych marki polega na  pełnym  zastosowaniu techniki 3D, tej samej, w której zrealizowano „Shreka’ – przebój kin na całym świecie. To technika rzadko spotykana w  polskich spotach reklamowych. Sympatyczny i wesoły smok Pysio tym razem jako superagent  otrzymuje misję specjalną - musi odnaleźć niezwykłe połączenia owoców. Dzięki postawie naszego bohatera każdy może je odnaleźć w „smocznie owocowych" sokach przecierowych Pysio.

Agros Nova wprowadziła je na rynek w sierpniu ubiegłego roku, w czterech wariantach smakowych, stanowiących połączenie bananów, które nadają gęstą i jednocześnie delikatną konsystencję, oraz dwóch specjalnie dobranych owoców, dzięki którym powstały  oryginalne  smaki : brzoskwini i gruszki, truskawki i pomarańczy,  jabłka i kiwi oraz kokosu i ananasa.  Owocowe Pysie są zdrowe - bogate w witaminę C, potas, magnez oraz fosfor oraz naturalne – nie zawierają konserwantów.  Oferowane są w opakowaniach szklanych o pojemności 320ml oraz w dużych butelkach o pojemności 985 ml, ze sprawdzoną formułą promocyjną  „30% gratis” (konsument płacąc za 750 ml produktu otrzymuje  985 ml soku).

Po czterech miesiącach od wprowadzenia Pysio  owocowy osiągnął bardzo dobre - jak na rynkową nowość - wskaźniki dystrybucyjne (37 % - dystrybucja numeryczna, 61 % - dystrybucja ważona). Wysoka rotacja produktu świadczy o tym, że przypadł do gustu konsumentom.

Pysio znajduje się w portfolio firmy Agros Nova obok marek: Fortuna (Karotka, Minerado, Frutimil),  Garden, Dr Witt, Tarczyn, Łowicz i Krakus.

Dołącz do dyskusji: "Pysio w nowej misji"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl