SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puls stracił nieco widzów przez 'Paczkę'

Nadawany we wtorkowe wieczory na antenie Pulsu program "Paczka" ma nieco mniejszą widownię niż audycje emitowane w tej stacji w tym paśmie rok temu. Udało mu się jednak podwyższyć udziały kanału w grupie komercyjnej.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków "Paczki" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TV Puls w czasie emisji programu wyniosły 0,37 proc. (w grupie 4+) i 0,42 proc. (w grupie 16-49).

Dla porównania, rok temu programy pokazywane przez TV Puls we wtorkowym paśmie od 21.00 do 21.26 gromadziły nieco więcej widzów - 63 tys. przy udziałach wynoszących 0,40 proc. (w 4+) i 0,34 proc. (w 16-49)

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
30-10-2007 50 920 0,33% 0,47%
06-11-2007 48 065 0,30% 0,26%
13-11-2007 76 074 0,48% 0,54%
średnia 58 294 0,37% 0,42%

W porze emisji programu "Paczka" (wtorki 21.00) TV 4 wybierało 499 tys. widzów, a TVN Siedem - 160 tys. widzów. Czwórka emitowała wtedy program "Big Brother 4.1" oraz serial "Włatcy móch", a Siódemka - serial "Nocny kurs" i filmy.


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TV 4 499 261 3,16%
TVN Siedem 159 908 1,01%
TV Puls - Paczka 58 294 0,37%

"Paczka" to program w którym tytułowa paczka przekazywana jest w formie łańcuszka przez osoby, które połączyła w przeszłości pewna historia. Każdy, półgodzinny epizod podzielony jest na trzy segmenty złożone z ośmiominutowych sekwencji. Producentem programu jest Rochstar.

Dołącz do dyskusji: Puls stracił nieco widzów przez 'Paczkę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl