Puls stracił nieco widzów przez 'Paczkę'
Nadawany we wtorkowe wieczory na antenie Pulsu program "Paczka" ma nieco mniejszą widownię niż audycje emitowane w tej stacji w tym paśmie rok temu. Udało mu się jednak podwyższyć udziały kanału w grupie komercyjnej.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków "Paczki" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TV Puls w czasie emisji programu wyniosły 0,37 proc. (w grupie 4+) i 0,42 proc. (w grupie 16-49).
Dla porównania, rok temu programy pokazywane przez TV Puls we wtorkowym paśmie od 21.00 do 21.26 gromadziły nieco więcej widzów - 63 tys. przy udziałach wynoszących 0,40 proc. (w 4+) i 0,34 proc. (w 16-49)
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
30-10-2007 | 50 920 | 0,33% | 0,47% |
06-11-2007 | 48 065 | 0,30% | 0,26% |
13-11-2007 | 76 074 | 0,48% | 0,54% |
średnia | 58 294 | 0,37% | 0,42% |
W porze emisji programu "Paczka" (wtorki 21.00) TV 4 wybierało 499 tys. widzów, a TVN Siedem - 160 tys. widzów. Czwórka emitowała wtedy program "Big Brother 4.1" oraz serial "Włatcy móch", a Siódemka - serial "Nocny kurs" i filmy.
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TV 4 | 499 261 | 3,16% |
TVN Siedem | 159 908 | 1,01% |
TV Puls - Paczka | 58 294 | 0,37% |
"Paczka" to program w którym tytułowa paczka przekazywana jest w formie łańcuszka przez osoby, które połączyła w przeszłości pewna historia. Każdy, półgodzinny epizod podzielony jest na trzy segmenty złożone z ośmiominutowych sekwencji. Producentem programu jest Rochstar.
Dołącz do dyskusji: Puls stracił nieco widzów przez 'Paczkę'