Puls: Niezależność oznacza wybór
Telewizja Puls od wczoraj ma nową ramówkę. Na antenie zadebiutowały programy "Niedzielnik", "Puls Tygodnia" oraz "Puls Raport". Dziś rusza rozrywkowa część oferty kanału. Pojawią się teleturnieje "Tylko Ty", "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?" oraz muzyczny show "Singa Dinga".
Wczoraj punktualnie o godzinie 8.00 na antenie zadebiutował "Niedzielnik", prorodzinny program podsumowujący najważniejsze wydarzenia w Kościele. Tematem przewodnim pierwszego odcinka magazynu były modyfikacje genetyczne. W studiu gościli prof. Ewa Bartnik, z Zakładu Genetyki UW, ksiądz Andrzej Luter - krytyk filmowy oraz Bogdan Sadowski - dyr. Redakcji Katolickiej TV Puls.
Pierwszymi bohaterkami publicystycznego magazynu Jacka Karnowskiego "Puls Tygodnia" o godzinie 11.00 były z kolei posłanki Julia Pitera z PO i Elżbieta Kruk (PiS). Pojawili się także publicyści m.in. Tomasz Terlikowski i Piotr Zaremba.
Kulminacyjny moment stanowił start informacyjnego programu "Puls Raport", którym kieruje Amelia Łukasiak. Pierwsze wydanie o 19.30 poprowadzili Katarzyna Trzaskalska i Krzysztof Ziemiec. Serwis otworzył materiał o rosnących cenach żywności. W sumie poruszono dziesięć krótkich tematów ( m.in. liczenie wiernych, zmiana czasu, kolejowy dworzec na Okęciu). Zabrakło zagadnień z polskiej polityki.
- Ciszę się, że się udało. Zależało nam, żeby w ogóle
wystartować, mieliśmy bardzo mało czasu. Próby trwały do ostatniego
dnia. Niemal nie wychodziliśmy z telewizji - relacjonuje wrażenia
na gorąco Katarzyna Trzaskalska. - W studiu po
pierwszym wydaniu nadal panuje atmosfera pełnej mobilizacji -
mówi.
- Wiemy, że przed nami mnóstwo pracy. Postawiliśmy pierwszy krok,
droga do sukcesu jest jednak jeszcze daleka - uzupełnia
Krzysztof Ziemiec. - Dobrze, że obyło się bez
technicznej wpadki- dodaje.
Po godzinie 22.00 na antenie pojawiło się wieczorne wydanie
serwisu, które zakończyło informacyjno-publicystyczne debiuty w
Pulsie. Widzów pożegnali Katarzyna Olubińska i Piotr Maślak.
Dziś rusza rozrywkowa oferta kanału. O godzinie 18.00 pojawi się serial komediowy "Wszyscy kochają Raymonda". Godzinę później stacja 19.00 pokaże małżeński teleturniej "Tylko Ty". Stały blok ( który będzie taki sam między poniedziałkiem a piątkiem) zamknie o 20.00 teleturniej "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?". Ostatnią, poniedziałkową nowością stacji będzie prowadzony przez Wandę Kwietniowską muzyczne show "Singa Dinga" (emisja o 21.00).
Jutro o godzinie 21.00 premiera programu dokumentalnego utrzymanego w konwencji reality show "Paczka". W czwartek pojawi się z kolei program "Najgorszy Polski Kierowca", w którym jak sama nazwa wskazuje rywalizować będą najgorsi krajowi posiadacze prawa jazdy.
Od wczoraj dostępna jest też nowa internetowa strona stacji (www.pulstv.pl). Nowa witryna ma głównie promocyjny charakter, skupia się głównie na prezentacji najważniejszych pozycji odświeżonej ramówki. W najbliższym czasie strona ma zostać rozbudowana o kolejne elementy. Nadawca zapowiada interaktywny program TV, miniserwisy czołowych produkcji telewizji Puls, galerie ilustrujące poszczególne pozycje programowe. Za kreację i realizację strony odpowiada Dom produkcyjny m-medio.
Jednocześnie z nową ramówką, pod hasłem "Niezależność oznacza wybór", ruszyła kampania reklamowa TV Puls. Kampania promuje najważniejsze pozycje nowej ramówki: serwis informacyjny Puls Raport oraz wybrane programy rozrywkowe, w pierwszym okresie będą to teleturnieje "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?" oraz "Tylko Ty".
Kampania obejmuje prasę (wybrane dzienniki ogólnopolskie oraz magazyny telewizyjne), radio (spoty w RMF FM, Antyradio, Eska, Zlote Przeboje Pogoda) oraz Internet (Onet, WP, Interia).
Autorem kreacji kampanii jest The Walk Group, za zakup mediów odpowiadała firma Optimum Media OMD.
TV Puls, podobnie jak TVN i Polsat kieruje swoją ofertę dla widzów z targetu 16-49. Szefowie kanału mają co do niego ambitne, długoterminowe plany. Zapowiadają walkę z Polsatem i TVN. Stacja zamierza osiągnąć samowystarczalność finansową po 2 latach. Obecnie TV Puls za pomocą platform cyfrowych oraz telewizji kablowych dociera do ok. 60 proc. ludności Polski. Według danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, widownia wynosi 0,52 proc.
Dołącz do dyskusji: Puls: Niezależność oznacza wybór